Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
20. maj 2005 - 13:27 Der er 3 kommentarer

Fjerne "microsoft frontpage" mappen og fjerne "gule popups"

Hej

Efter en clean XP installe er der mappen "microsoft frontpage" i /programmer/ som skal fjernes, den er TOM, men kan ikke fjernes pga. noget bruger den !

Den har irreteret mig de sidste 3år så nu skal den VÆK.

Andet spm: Hvordan fjerne jeg de gule popups nede i højre hjørne ?
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
20. maj 2005 - 13:29 #1
Og også gerne hvordan man fjerne "hjælp" fra startmenuen, og slår fra så den ikke starter på F1.
Avatar billede flintstone Novice
20. maj 2005 - 13:48 #2
Prøv at starte i Fejlsikret Tilstand og se om så ikke du kan slette mappen.

Her lidt hjælp til dine pop-up's

http://personal-computer-tutor.com/abc4/v33/vic33.htm
Avatar billede flintstone Novice
20. maj 2005 - 13:52 #3