Avatar billede ctrl-c Nybegynder
19. maj 2005 - 15:48 Der er 4 kommentarer

Skal have bærebar pc til at køre med en stationær mac trådløst.

Hej med jer derude.
Min far har lige købt en bærebar computer Hppavilion athlon 64 3200+. Den har indbygget trådløst netværk 802.11b/g. køre xp home.
Han har også en stationær mac som køre os x.
Nu til kernen. Vi skal have dem til at køre sammen så han har internet samt printer fra den stationære mac til bærebar pc, skal også kunne hente dokumenter samt andre filer fra den ene til den anden computer og omvendt.internettet og printer skal kunne bruges selv om hoved computeren er slukket. Hvad skal vi bruge for at det kan lade sig gøre og hvordan får vi det til at køre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2005 - 16:13 #2
Denne er lidt dyrere, den køre linux (hvis det er noget der har interesse) og så kan man tilslutte printer, webcam eller usb harddiske til de 4 indbyggede USB porte. Der er 4 Ethernet porte, firewall og selvfølgelig er den trådløs.

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=86691
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. maj 2005 - 17:47 #3
I får det forresten op at køre, ved at følge manualen, hvor i der normalt står alt om hvordan man sætter routeren op, samt hvorledes man sætter sikkerhed og netkort op.
Avatar billede ctrl-c Nybegynder
23. maj 2005 - 10:45 #4