Avatar billede zalman Nybegynder
18. maj 2005 - 13:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Begrænset eller ingen forbindelse

Hej,

Jeg skal starte med at sige at dette er en fejl der er opstået pludseligt. Dvs. mit netværk har fungeret fint tidligere.
Som så mange andre har jeg nu problemer med mit trådløse netværk. Jeg har en router fra Zitech (11 Mbps) og et netkort med en sender. Senderen står ca. 2 meter fra routeren.

Desuden har jeg en bærbar med netkort, som logger fint på.( Med hastigheden 11 Mbps og signalstyrke)

Jeg kan nu ikke logge med min stationære og får enten meddelelsen: "Begrænset eller ingen forbindelse" eller "kan ikke oprette forbindelse til netværket"

Jeg har prøvet at vælge "reparer" men får en fejlmeddelelse som siger at "netværket ikke tildelte en netværksadresse til coputeren".

Håber på hurtig hjælp.....

Vh Zalman
Avatar billede zalman Nybegynder
18. maj 2005 - 14:04 #1
Jeg prøvede at installere en ny driver hvilke hjalp delvist. Jeg er nu logget på men når jeg sætter markøren over ikonet for trådløs forbindelse nede i højre hjørne står der:

Hastighed: 2.0 Mbps
Signalstyrke: Intet signal
Status: Tilsluttet

Jeg kan godt komme på nettet, men det går ikke så hurtigt som tidligere. (har en 512-forbindelse)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
19. maj 2005 - 11:44 #2
Lyder underligt at Signalstyrken er Intet signal, og du kan stadig godt komme på nettet,
du skriver det ikke går så hurtigere som før, er det fordi du har din bærbar tændt imens ?
Har du tjekket din computer for spy ?  - Kan være du har noget spy, som gør din computer langsom ? eller er det internettet som er langsomt ?
Avatar billede zalman Nybegynder
19. maj 2005 - 11:48 #3
Det er internettet som virker langsommere. Selv når min bærbare er slukket.
Kan det være netkortet der er i stykker?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
19. maj 2005 - 14:56 #4
Du har vel et netkort som er trådløst? eller har du kabler til dit trådløse netværk ?

Prøv evt. at reset din router!
Avatar billede zalman Nybegynder
22. maj 2005 - 14:34 #5
Det var formentlig mit trådløse netkort der var defekt. Har byttet det og det virker nu upåklageligt.

Thanks anyway
Avatar billede zalman Nybegynder
22. maj 2005 - 14:38 #6
Hvordan lukker jeg tråden?
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. maj 2005 - 15:43 #7
Helt i orden :D
Du lukker tråden ved at lave et svar, og godkende dig selv :D
Avatar billede zalman Nybegynder
22. maj 2005 - 17:37 #8
lukker og slukker
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. maj 2005 - 23:56 #9
:)