Avatar billede florint Nybegynder
03. april 2001 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eksport af Adressekartotek

Hej,
Er der nogen der har prøvet at kopiere et adressekartotek ud på en diskette, for derefter at bruge det på en anden computer ?

Jeg har windows 2000 pro. og outlook ekspress.

Disketten skulle gerne kunne bruges på win98.

Adresserne er ordnet i 30 mapper med mailadresser i hver !!

Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede place Nybegynder
03. april 2001 - 17:18 #1
http://www.eksperten.dk/spm/42839

og det dur os i 2000
Avatar billede birkis Nybegynder
03. april 2001 - 17:46 #2
Jeg tror ikke du har noen mulighet til å få med mappene.  Når adressekartoteket eksporteres, forsvinner alle mapper o.l.

Dessverre...
Avatar billede florint Nybegynder
13. april 2001 - 09:57 #3
Til place og birkis,
Hej og tak for svarene. Jeg tror jeg er så langt at hvis man MAILER adressekartoteket fra en pc til en anden pc, beholder man mapper og det hele ! Eneste problem tilbage, tror jeg, er at versionen af afsender og modtager skal være min. den samme !!
Er der nogen der ellers har erfaring med dette ?
Mvh.
Ivan