Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 16:52 Der er 32 kommentarer

Mit site

Find mine fejl og rettelser hvis der er nogen og bare din mening
Avatar billede htx98i17 Professor
03. april 2001 - 16:53 #1
url?
Avatar billede aneez Nybegynder
03. april 2001 - 16:56 #2
det var da mange sider som ligner og hedder eksperten.dk som skal vurderes her hehe
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 16:57 #3
du må gerne gi\' en url..
Avatar billede popp Nybegynder
03. april 2001 - 16:58 #4
jeg tror det er www.krellers.dk
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 16:58 #5
Undskyld det er www.krellers.dk SORRY!!!!
Avatar billede popp Nybegynder
03. april 2001 - 16:59 #6
HURRAAAAAAAAAAA ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:02 #7
-dårligt/kedeligt design
-manglende billeder under babes
-meget lidt indhold
-hvad er det for noget musik??
-lær lidt om design før du selv tilbyder noget sådant
underlig ting under billeder

i det hele taget slet ikke godt :o/

03@13
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:03 #8
Jeg skriver når jeg ser nogle ting jeg kan li / ikke li.

Lige når man åbner siden, skal man downloade \"banner.avi\" SKOD!
Få det væk !

Du prøver på at \"skjule\" et reklame banner.
Få det helt frem, eller fjern det.
Det andet er for underligt =).

Få lige billedet i Højre hjørne til at virke, skod det andet !

At tilbyde webdesign er måske lidt for meget.
Der er berauer der er meget mere proff. end dig.

Selve designet er ok, hvis det er en 12-13 årig der har lavet det, ellers mener jeg ikke det er noget særligt.
Undskyld min meget hårde gennemgang.

5 @ 13
Avatar billede burningice Nybegynder
03. april 2001 - 17:05 #9
yak en weird side...
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:05 #10
Altid dit eget logo / banner på siden istedet for andres !

Siden mangler et navn !
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:10 #11
>>bbs forstår ikke dig??
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:12 #12
Du skal ha\' et logo eller banner, i toppen af din side.

Du kan kigge på alle sider.
Jubii.dk Yahoo.dk Opasia.dk etc.
Alle har et banner i toppen.
Lav sådan et, med sidens navn på !
Avatar billede draken Nybegynder
03. april 2001 - 17:12 #13
Øhhhh
Fejl:
* optimeret 1024x768 - prøv at se siden i et mindre vindue!
* din reklame ligger for langt nede i \"framen\" - jeg kan ikke finde ud af om der er godt (så slipper man for at se den!) eller skidt (man ser jo 1/3 af den!)
* Drop den irriterende Nokia-reklame
* Tjek dine billed-links og optimer billederne Under musik ligger der et giga-billed (en gif på 2.25 mb = 700-800 sek\'s download tid for et 57k-modem)
Synd at det kun var negativ kritik, men når du bliver mere øvet, så komme den positive kritik!
* Okay, den sorte farve er pæn/simpel/og meget brugt!
Held og lykke med det videre webarbejde!
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:22 #14
Hvorfor afviser du ?

VI kommer med vores mening !
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:25 #15
forventer du positive meninger for at svar kan accepteres?
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:25 #16
bbs>>  Hvorfor mit eget logo er det en speciel \"LOV\" eller hvad .......
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:26 #17
De er en af de uskrevne Webmaster regler....
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:29 #18
keysersoze>> Det samme igen Du skriver det på en måde så andre/mig forstår det på den at det er en LOV et MUST!!! ellers bliver hjememsiden anmeldt
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 17:30 #19
Hvad er det nu der står øverst som spørgsmål? Er det ikke: \"Find mine fejl og rettelser hvis der er nogen og bare din mening\"?
Jo det tror jeg vidst det er !
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:40 #20
-dårligt/kedeligt design (=ingen interesse for besøgende - ingen stopeffekt)
-manglende billeder under babes (der kommer i stedet for et lille rødt kryds og billederne er der altså ikke)
-meget lidt indhold (næsten ingen tekst eller billeder)
-hvad er det for noget under musik?? (der ligger et billede som lige umiddelbart ikke har noget med musik at gøre...
-lær lidt om design før du selv tilbyder noget sådant (man kan jo heller ikke sælge is, hvis man kun har karameller!)
- underlig ting under billeder (underlige ubetydelige billeder og enkelte er helt væk!)

i det hele taget slet ikke godt :o/

03@13
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:41 #21
det kan vist ikke forklares meget mere logisk og nede på jorden...
Avatar billede krellers Nybegynder
03. april 2001 - 17:43 #22
keysersoze>>  Hvilke billeder vil du så have derinde anal sex S/m cartoon sex et billed af franklrig før efter krigen !!!!!!
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 17:50 #23
krellers - som sagt er nogle er billederne helt væk (der er bare et rødt kryds som har du angivet en forkert sti eller noget) og der er også meget få billeder... under \"billeder\" er der dog 2 der virker - men disse kan man overhovedet ikke se hvad forestiller og man mister interessen...
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2001 - 11:17 #24
Jeg syns, at den er heelt vildt sej! Åh, bare jeg kunne lave noget der var halvt så fedt!

Må jeg ikke købe din side? Jeg vil godt betale op til 35.000 kr for den..Men kun hvis jeg får domænet med!

Er du uddannet grafiker? Og har du valgt webdesign som speciale?

!!!!!!  14@13  !!!!!!

Gi mig så de point!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. april 2001 - 11:27 #25
link til forside mangler!
der skal en anden farve til på din gæstebog
Burde lave dit billede under musik om til gråtoner!
3 af dine billeder virker ikke
7@13
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2001 - 19:58 #26
kreller >> hvad skal vi gøre for at afslutte spørgsmålet? som webmasterdk rose det til skyerne?

folk herinde må komme ud af deres folkeskoletankegang, hvor alt der bliver lavet forventes at blive rost...

herinde kommer den skindbarlige sandhed!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. april 2001 - 22:18 #27
så så ikke blive personlig! jeg forsøger bare at tjene til livet! :)
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2001 - 22:31 #28
det var ikke meningen at fornærme... bare et eksempel...
Avatar billede gnaffe Nybegynder
06. april 2001 - 09:38 #29
Fejl: nogle af dine billeder mangler
ellers fedt design
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. april 2001 - 19:43 #30
Nået CSS vil hjælpe - Dne er kedelig, det vil måske være bedere at du vælgte et emne, i stedet for 10!
Der er alt for mange hjemmesider hvor der stå i Menuen:

Babes
E-Mail
Om siden
ICQ
Flyvemaskiner
Download

Jeg brydere mig ikke om farverne...
Avatar billede keysersoze Guru
24. april 2001 - 11:39 #31
?
Avatar billede aneez Nybegynder
24. april 2001 - 12:28 #32
av mine øjne... jeg kan ikke holde ud bare at kigge på den...