Avatar billede mulles.tk Nybegynder
15. maj 2005 - 23:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd, hvorfor?

Hej...

Jeg har lige formateret hele computeren og installeret XP på ny, men der mangler ligesom noget! LYDEN!!!

Der er ingen lyd, og ikonet nede i process linien mangler også! HVORFOR??? Jeg har installeret audio driver, men det lader ikke til at hjælpe noget, så hvad gør jeg lige?

Jeg har en HP pavilion zv5000
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. maj 2005 - 23:46 #1
Mon det er den rigtige driver ?
Kig i [Enhedshåndteringen] under [Enheder til lyd....] - noget ??? der ?

PS: Check dine tidl. spm. her:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=mulles.tk&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
15. maj 2005 - 23:55 #2
Der har jeg kigget, og den melder ikke nogen fejl eller noget.... Men ved ikke om der så mangler noget som der egentlig burde være??

Hehe...  hvorfor skal jeg tjekke min andre spørgsmål?
Avatar billede jesperkm Nybegynder
15. maj 2005 - 23:56 #3
hent dette.
www.WebGeek.dk/Realtek.exe - installer. Genstart og de vil virke! :)
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
15. maj 2005 - 23:58 #4
Hmm... under enhedshåndtering står der ved "?ANDRE ENHEDER" >> "?!multimedielydkort" ... så måske det har noget at gøre med det?
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
16. maj 2005 - 00:04 #5
Har fået det til at virke... det var multimedielydkortet der skulle geninstalleres. Hmmm.... hvorfor mon jeg ikke havde set det før....

Men jesperkm,hvad er det for en fil du ville sende mig? Hvad gør den?
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
16. maj 2005 - 00:04 #6
svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. maj 2005 - 15:48 #7
... så var det noget i den retning...

Der er flere af dine tidl. spm. hvor der er kommentar/svar der venter på din feedback og/eller din accept/lukning af spørgsmålet. Det er go' latin her på eksperten..

Ligesom her kan du makere dit eget navn i boxen (da du selv fandt fidusen?...) og klask [Accepter] for at lukke spm.
Avatar billede mulles.tk Nybegynder
17. maj 2005 - 12:42 #8
Nå så det var det du hentydede til ;) Jamen jeg skal da nok lige kigge dem igennem her snarest muligt...