Avatar billede hjalten5 Nybegynder
13. maj 2005 - 23:36 Der er 7 kommentarer

WYSIWYG til java GUI

findes der et IDE der har WYSIWYG GUI, gerne med nem adgang til layout managers
Avatar billede arne_v Ekspert
13. maj 2005 - 23:41 #1
Masser.

Borland JBuilder
Oracle Jdeveloper
Netbeans
Eclipse med VE Plugin
Avatar billede hjalten5 Nybegynder
14. maj 2005 - 11:49 #2
Ok, tak, men hvilken er så den bedste (det er i forretningsøjemed, så prisen skal jeg nok overveje)? Der skal laves administrative systemer, ikke noget flashy :)
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2005 - 11:57 #3
Jeg tror ikke at der er ret mange som bruger GUI builders til professionel brug.

Hvilken der er bedst afhænger eget af smag og behag. Jeg synes at du skulle
prøve dem og finde ud af hvad der passer dig bedst. De 3 sidste er gratis. Og
Borland JBuilder har en Personal Edition som er gratis - du må ikke bruge den
komemrcielt, men du kan da bruge den til at prøve GUI builderen.
Avatar billede hjalten5 Nybegynder
14. maj 2005 - 12:26 #4
accepteret, tak

jeg er bare træt af at skulle angive pixelplads med alle de satans layout managers.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2005 - 14:28 #5
De fleste plejer at kunne få det til at hænge sammen ved fornuftig valg af layout manager
og bruge af JPanel på JPanel.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. maj 2005 - 14:28 #6
og et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
28. maj 2005 - 16:34 #7
så mangler du bare at acceptere svaret ...