Avatar billede nfspower Nybegynder
03. april 2001 - 10:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

åååååååååhhhh lort til Saitek

Jeg sidder med et saitek X36F (flyjoystick)
men jeg kan ikke få det til at virke.
mit joystick sidder i maskinen !! men når jeg går ind i windows for at indstille det, så kommer meddelsen: \"Your game controller is not connected correctly - Ensure that it is plugged into your computer\" !!
Jeg tror der er to problemer, jeg kan bare ikke løse dem:
1) at min game-port ikke er sat til fuldstændig<br>
2) at de drivere jeg har download´et ikke virker korrekt<br>
<br>
PS. min game-port er indbygget på bundkortet (sammen med lydkortet), jeg har tændt det i BIOs !!<br>
Jeg har taget nogle screens af problemet, hvis du vil se dem så skriv til mig, så sende jeg dem. nfspower@f2s.com
<br>
Du får flere (måske 50-100) point hvis du løser
Avatar billede parazite Nybegynder
03. april 2001 - 10:09 #1
Hvordan vil du give flere point, når du ikke har nogen? :o)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. april 2001 - 10:32 #2
Egentligt syntes jeg at det er synd at man ikke vil hjælpe dem der ikke har så mange points.

Det er ikke penge, de kan ikke veksles til penge de har ingen værdi.

Dette point system burde være som i forum på http://java.sun.com så alle kan få hjælp.

Hvis manden kun har 10 points så offre han jo alt ved at sætte dem på højkant!
Avatar billede nfspower Nybegynder
03. april 2001 - 10:34 #3
Tak James_t_k

Men jeg vil meget gerne have hjælp til dette spm.
Avatar billede nfspower Nybegynder
03. april 2001 - 10:34 #4
De andre point kan i få når jeg får flere OKay
Avatar billede makse Nybegynder
03. april 2001 - 10:50 #5
Kan du se joysticket i Kontrolpanel - Gaming Options/Spilenheder?
Kan du se din Gameport Enhedshåndtering?
Avatar billede nfspower Nybegynder
03. april 2001 - 16:08 #6
Ja alt kan ses, men lige pludslig holder den op med at være der !!
Avatar billede makse Nybegynder
03. april 2001 - 16:14 #7
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. april 2001 - 07:33 #8
Forståeligt at du gerne vil have hjælp, og jeg ville gerne hjælpe dig hvis jeg kunne, men i forbindelse med points kan du også se her:

http://www.eksperten.dk/spm/61701

Jeg syntes nemligat det er snyd at du kun kan oprette et spørgsmål med 10 points, når andre kan have negative points.

Jeg håber virkelig at de løsninger der står her løser dit problem.
Avatar billede nfspower Nybegynder
04. april 2001 - 08:50 #9
Makse:

Hvor skal jeg ligge driverne (*.dll *.vxd)?
Avatar billede makse Nybegynder
04. april 2001 - 10:01 #10
VXD filen skal ligge i X:\\windows\\system
DLL filen er jeg ikke sikker på, hvor den skal ligge.
Avatar billede nfspower Nybegynder
04. april 2001 - 10:29 #11
Tak...........

PS. Du er den der har givet mig det bedste svar, så point ryger i din kasse
Avatar billede makse Nybegynder
04. april 2001 - 10:36 #12
Du behøver ikke at uddele point, før du har fået det til at virke.
Men her er der da et svar.