Avatar billede dark-hunter Nybegynder
11. maj 2005 - 22:43 Der er 5 kommentarer

Find Person

Hey har brug for jeres hjælp.

mig og en af mine venner har væddet om hvorvidt han er den eneste i verden der hedder Simon holmbo.
det tror han, men jeg tvivler.
efter en helvedes masse søgninger rundt omkring på nettet, har jeg endnu ikke fundet ham.
Har brug for jeres hjælp.
personen skal hedde simon holmbo hverken mere eller mindre.
det er tilladt at lede over hele verden.'
det er nok med en hp eller bare en lille notits hvor navnet står
alle søgninger på google er den rigtige simon.

håber i kan hjælpe:-)
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
11. maj 2005 - 22:43 #1
link er nødvendigt.
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
11. maj 2005 - 22:45 #2
søgninger på danske telefon nummer databaser(dgs, krak) er også den rigtige simon!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
11. maj 2005 - 23:17 #3
I flg. Danmarks Statistik er der 0, 1 eller 2 prs med det navn i DK, så det kan vel godt passe, at han er den eneste ihvertfald i DK.
Avatar billede dark-hunter Nybegynder
12. maj 2005 - 00:02 #4
jaja:-D tror j også...
men det ikke kun i dk. d i hele verden
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. juli 2007 - 20:46 #5
Har du fundet Simon Holmbo nr. 2, så vi kan få lukket dette spørgsmål? :)