Avatar billede cathallo Nybegynder
08. maj 2005 - 20:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Specificationer på Acer Aspire 1350 ZP1

Jeg er ved at geninstallere en bærbar "Acer Aspire 1350 ZP1" med en "ren" winXP, men der følger ingen driver cd med maskinen, de ligger på en recovery CD, og kan ikke hentes ud uden fuld installation via recovery cd´en. På Acers hjemmeside har jeg fundet en bunke drivere til Aspire 1350 serien, men jeg ved ikke hvilke der passer til ZP1. Der er f.eks. 3 forskellige grafikkort drivere?

Er der nogle der har en ZP1 som kan fortælle mig specifikationerne på Grafikkort, Netkort osv.
Avatar billede akl_gr Nybegynder
08. maj 2005 - 20:42 #1
Det nemmeste, tror jeg, er at installere med recovery cd´en. Når du så har installeret med den, er der garanteret lavet en mappe med alle driverne på dit c-drev. Brænd dem over på en CD, formatér igen og lav en "ren" installation. Det var ihvertfald måden til min HP.
Avatar billede cathallo Nybegynder
08. maj 2005 - 21:27 #2
aahhhhrrrgggg, det mener du ikke, jeg hader HP/Compaq, acer osv. der prøver at være smarte og lave deres eget installations system og bios, kan de da for h...... ikke bare lade det være ved standarten. Kom on der må være nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2005 - 22:14 #3
Avatar billede cathallo Nybegynder
08. maj 2005 - 22:43 #4
john_stigers-> det er desværre bare den generelle side for hele 1350 serien, der er ingen informationer om de enkelte modeller (i mit tilfælde zp1)
Avatar billede cathallo Nybegynder
06. juni 2005 - 22:32 #5
LUKKER
Avatar billede akl_gr Nybegynder
22. juni 2005 - 19:18 #6
jeg synes da det var en ubehøvlet måde at afvise på.
Mit svar var da fyldestgørende. Og du får det resultat ud af det som du efterspurgte.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. juni 2005 - 21:19 #7
akl_gr>
Se http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_answer=cathallo&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

cathallo har åbenbart IKKE EN ENESTE GANG uddelt point - han har selv taget dem HVER gang!!!!
Avatar billede akl_gr Nybegynder
25. juni 2005 - 18:37 #8
Det er jo så slut med at hjælpe ham..... sådan et fjols!