Avatar billede clouder Nybegynder
08. maj 2005 - 19:43 Der er 6 kommentarer

Ny billig PC

Hey..

Jeg vil snart have ny computer men jeg har kun 5000kr til det..
Jeg vil gerne kunne spille Battlefield 2 og Half Life 2 (CS Source) så godt som muligt til de få kroner jeg har at gøre med..

Jeg har skærm, tastatur, mus, højtalere osv. det er KUN selve computeren!
Det hele skal helst købes ved én forhandler (SHG eller Midtdata så er jeg overlykkelig!!!) og det SKAL være i jylland (Helst Østjylland :D ) da jeg ikke gider det fragt halløj..

Er ligeglad med om det er Intel eller AMD bare den er så god som mulig.. Den behøves ikke være lydsvag eller noget (Skal jo sidde med hørebøffer på :D ) men den behøver heller ikke larme som et fly ;)

Mvh.
Clouder
Avatar billede boxer Nybegynder
08. maj 2005 - 20:03 #1
Nu skriver du godt nok 5000 kr. Hvad siger du til 5999 kr?
Bilka har en rigtig god PC på tilbud i denne uge. Se linket:
http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf
og klik selv ind på denne uges tilbud.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2005 - 20:05 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2005 - 20:05 #3
Avatar billede carmaron Nybegynder
08. maj 2005 - 21:08 #4
4957,- er jeg nået frem til ved at sammen sætte en ganske udemærket computer hos Shg.dk
Denne computer vil derfor også være nem for dig at modificere hvis du på et tidspunkt får lyst/penge til at opgradere, blot ved en ekstra ram blok...
Jeg har udvalgt følgende:

Bundkort: MSI K8N-NEO-FSR
Processor: AMD Sempron 3300+ = 2 ghz socket 754
Grafikkort: Sapphire ATI Radeon 9600 XT Ultimate med 128 mb DDR-Ram, og en RAMDAC på 2x400 Mhz
Harddisk: Maxtor 120 Gb med 7200 RPM (fluid)
Tower: A-open mini med en 300 w strømforsyning.
Ram: 512 Mb, fra Corsair, med pc3200

Dette er uden Cd-rom drev, men som jeg regner med du har eller kan lægge til for en lille hundrede krone....
Lydkort og Netkort op til Gigabit lan er onboard..

Mvh Jesper

Ps. kontakt mig lige hvis du skulle benytte dette tilbud, og fortæl mig hvordan den kører... eller hvis du har brug for andet..
Avatar billede clouder Nybegynder
08. maj 2005 - 21:21 #5
Starter lige fra en ende af ;)

anonym:
Den computer ser ok ud men det FX5500 er ikke nok til at køre Battlefield 2 det er lige præcis én model for lavt da battlefield 2 kun understøtter til GeForce FX 5600 eller Radeon 8500..

jogn stigers:
Den ser faktisk rimelig nice ud men det er et ASRock bundkort som jeg ikke er så vild med men kigger måske lidt nærmere på den ;)

helgec:
Syntes ikke rigtig jeg kan finde noget spændende derinde..

carmaron:
Lyder fed men hvis jeg køber den tror jeg at jeg tager en Sempron 3000+ (Findes der overhovedet en 3300+..?), en 40/80GB harddisk og kingston ram istedet og så køber jeg et GeForce 6600GT..

Til alle:
Tak for svarene indtil videre men hvis der sidder nogen derude med andre idéer så bare kom med dem :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. maj 2005 - 21:47 #6
clouder> jeg har et Asrock (ASUS oem bundkort) og det kører perfekt - men tænk over det ;)