Avatar billede title-mj Nybegynder
08. maj 2005 - 11:41 Der er 7 kommentarer

Billig God DvD Brænder

er der ved hvor jeg kan købe en god billig dvd brænder
Avatar billede trekkies Juniormester
08. maj 2005 - 11:45 #1
Hvor meget har du løst til at betale, hvilke dvd skiver skal den tage: dobbelt lag, eller de almindelige. bestemt mærke, hvor go skal den være til at læse og skrive på dvd'erne?

Du kan evt. undersøge dem her:
http://www.edbpriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=12
Avatar billede trekkies Juniormester
08. maj 2005 - 11:47 #2
Et par andre ting:
Skal den kunne tage +/- eller begge slags, skal den være ekstern eller med IDE eller SATA, eller andet?
Avatar billede title-mj Nybegynder
08. maj 2005 - 11:54 #3
den må max koste 600 kr.
Og det skal bare være de almindelige lag. intet bestemt mærke, og det gør ikke noget den er lidt langsom.... den skal kunn tage både + og -

skal den være ekstern eller med IDE eller SATA, eller andet?

jeg ved hvad ekstern er (hvilket den ikke skal være), men det andet,IDE eller SATA, ved jeg ikke hvad er. Den skal bare side i min pc :-)
Avatar billede title-mj Nybegynder
08. maj 2005 - 11:57 #4
er denne her okey??

LiteOn SOHW-1213S
(Detailsalg)

DVD±RW
2 MB / 160 ms (CD) / 160 ms (DVD) / 48x (CD) / 12x (DVD) (R) / 48x (CD) / 8x (DVD-R) / 12x (DVD+R) (W) / 24x (CD) / 4x (DVD±RW) (RW) / 1
Avatar billede trekkies Juniormester
08. maj 2005 - 12:00 #5
Den ser ok, men den kører kun med ATA 33, der er ikke meget, jeg synes at du skal kører mindst ATA 100, undersæøger en pris.
Avatar billede trekkies Juniormester
08. maj 2005 - 12:10 #6
De bedste jeg kunne finde er disse:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=103367
og
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94201

De kører med ATA 66.

De kan også tage de nye dvd'er.

Men der er ca. 10 kr. forskel, jeg kan ikke se nogle forskel, den ene hedder "Kamæleon" og er de 10 kr. billigere.
Avatar billede lonepeter Novice
08. maj 2005 - 17:59 #7
Har selv en pioneer dvr-108, jeg formoder at nedenstående dvr-109 er en vidreudvikling af denne... - er fuldt ud tilfreds med min....

http://www.azomedia.dk/shop/productlist.asp?Id=1068