Avatar billede anti-ff2 Nybegynder
06. maj 2005 - 20:41 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om min side?

Hvordan er designet?
Indhold kommer senere..
Det skal være en hjemmeside for en cs-klan.
Man kan den bruges til cs

http://www.csklan.frac.dk/
Avatar billede anti-ff2 Nybegynder
06. maj 2005 - 20:42 #1
Det skal lige bemærkes, at siden bedst ses i FireFox!
Avatar billede anti-ff2 Nybegynder
06. maj 2005 - 20:44 #2
I må bære over med mig, da det kun er mit 6. professionelle design i CSS..
Avatar billede xyborx Nybegynder
06. maj 2005 - 20:49 #3
Det skriger alt for meget i øjnene, og ligner aboslut ikke et professionelt design. Hvis jeg skal være ærlig, ligner det nogle af mine første forsøg med frontpage express.

Så, prøv igen :)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
06. maj 2005 - 20:50 #4
måske lidt for farveri - ellers er der vidst ikke meget at kommentere på. Måske nogle runde hjørner ville gøre siden mindre "firkantet"
Avatar billede anti-ff2 Nybegynder
06. maj 2005 - 20:56 #5
Synes I den ser ordentlig ud i Firefox - jeg er lidt i tvivl selv ..
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
06. maj 2005 - 20:58 #6
LOL

en blinkede hjemmeside, i skrigende farver, umuligt at læse noget, og alt tekst er gennemstreget.

Minder om "jeg hader netcape" siderne fra forrige årtusinde (98/99)
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2005 - 20:59 #7
imho virker det lidt som en joke. Det er ikke farverne vi skal bedømme, er det?
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
06. maj 2005 - 21:01 #8
og din "vi hader firefox" er et bevis på at du ikke kan finde ud af en skid, og er en blæst rolling på 10 år, som burde lære hvad kodning er.

slet din side, og gør verden til et bedre sted.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
06. maj 2005 - 21:02 #9
wicez, kig idiotens nick.

Det hele er en joke.
Avatar billede anti-ff2 Nybegynder
06. maj 2005 - 21:11 #10
>>> hyberpreprocessor

sender du et svar?
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
06. maj 2005 - 21:13 #11
hihi nej, sender dig en co-admin anmeldelse , og forhåbenligt en evigt ban på denne her side.

Dø i helvede hjerneblæste 10årige møgunge. (Man må godt fornærme idioter :] )
Avatar billede anti-ff2 Nybegynder
06. maj 2005 - 21:46 #12
hvorfor skal jeg bannes for evigt, og dø i helvede?

har jeg fornærmet nogen?
Du er den der har fornærmet mest, om ikke andet
Avatar billede popsy Novice
07. maj 2005 - 00:47 #13
anti-blabla> Er egentlig enig med dig, selv om jeg mener du nok kunne finde andre steder til den slags indlæg her.

hyper> Jeg håber da at du er stjernefuld eller sådan noget, med den svada du fyrede af. Den slags sprog hører bestemt ikke hjemme her, og jeg gætter da på at en undskyldning evt. kunne bløde op på de utallige anmeldelser der sikkert allerede er indgivet på dig.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
07. maj 2005 - 02:46 #14
popsy a hva ?

Hans side er en direkte provokation mod firefox brugere, og dette spørgsmål er kun oprettet for at provokerere.

Eksperten er alligevel så uendelig useriøs i forvejen, jeg hjælper når der passer mig, og sviner folk til hvis jeg finder det nødvendigt.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
07. maj 2005 - 02:55 #15
Og hvis "Den slags sprog hører bestemt ikke hjemme her" skal overholdes kan eksperten start med at banne/slette 4-500 brugere. eller sikkert flere.

Min hjælp er seriøs i seriøse spørsmål, og useriøst i useriøse spørgsmål, så hvis du vil undgå den slags indlæg, så sørg for at små møgunger holder sig langt væk.
Avatar billede ahave Nybegynder
07. maj 2005 - 03:41 #16
Lige nu ser den nu meget pæn ud, for ikke at sige helt tilforladelig i firefox. Kan ikke sige noget om tidligere, men den ser ret flot ud nu, omend kopieret fra noget jeg kender, uden at kunne sætte navn på.

Men 'hyperpreprocessor' plejer at at have en god pointe.
/ahave
Avatar billede popsy Novice
07. maj 2005 - 15:51 #17
hyper> ""Hans side er en direkte provokation mod firefox brugere"" Må man da ikke provokere dem?

""Eksperten er alligevel så uendelig useriøs i forvejen"" Derfor behøver du vel ikke bidrage til useriøsiteten?

Resten af dine udtalelser er ikke værd at kommentere ;)
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
07. maj 2005 - 16:01 #18
hihi, designet er ændret 100% nu.

"Derfor behøver du vel ikke bidrage til useriøsiteten?" hvorfor ikke :]

Eksperten trænger til en totalt overhaling, alle brugere burde slettes, og hele systemet kodes forfra. Kan ikke tage siden seriøs mere.
Avatar billede popsy Novice
07. maj 2005 - 16:24 #19
hyper> Jeg ved ikke helt hvad det er du forventer, måske en der kan holde dig i hånden så du lærer at opføre dig ordentligt?

Eksperten er nøjagtigt lige så seriøs som brugerne er. Hvis du ønsker mere seriøsitet må du starte med dig selv, og ikke give alle andre skylden!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
07. maj 2005 - 16:29 #20
hyber -> Hvis du ikke kan ta' siden seriøs så lad være med at være på den dit fjols.. Der er ikke andre her der lyder som en lille møgunge udover dig.

Iøvrigt har du kun været på siden 1 måneds tid, så du ved i det hele taget ikke ret meget om hvordan det har været før.
Avatar billede sebjlan Nybegynder
07. maj 2005 - 20:51 #21
Er fuldstændig enig med rangerbs
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
07. maj 2005 - 22:35 #22
rofl

rangerbs, jeg har været på denne her side i snart 1,5 år. så STFU.
Men under en del forskellige brugernavne.

Og hvad sker der så for at ændre siden, bare fordi at folk giver kritik på det spasser lort du havde lavet før ?
Avatar billede popsy Novice
08. maj 2005 - 00:10 #23
hyper> Jeg takker meget for at du smider dit nick under den karma du har givet mig, men jeg forstår ikke helt din hånlige kommentar: "blander sig for meget //hyberpreprocessor (med i det mindste lægger jeg navn på karma, eller ref.)"

Den dårlige karma jeg har givet dig har skam hele tiden været underskrvet, men du er måske ude af stand til at forstå at der er andre end mig der ikke synes om din opførsel?
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2005 - 01:59 #24
Jeg har en fornemmelse af, at det er med hyperpreprocessor, som det er med (næsten) alle andre "eksperter". De har megen erfaring indenfor deres område, og når de formidler deres viden videre, bliver det ofte opfattet som negativ kritik.

Det samme skete med Olebole (http://eksperten.dk/spm/197690), hvor omtrent halvdelen af læserne støttede op om ham, mens resten var forholdsvis enige om at han var "Et dumt svin".

I dette konkrete eksempel må jeg indrømme, at jeg giver hyperpreprocessor ret i alt hvad han har skrevet, selvom dette med stor sandsynlighed også medfører dårlig karma til mig. (Underskriv venligst jeres karmabeskeder til mig med dit brugernavn og et link hertil)
Avatar billede popsy Novice
08. maj 2005 - 02:22 #25
wicez> Se det er netop der hvor jeg ikke uddeler dårlig karma, folk har da lov til at have en mening, men det er da forventeligt at de fremfører den i et civiliseret sprog, som netop du gør.

Jeg angriber ikke hyper for hans mening, kun for hans sprog!

Iøvrigt offtopic: Jeg synes olebole er en allerhelvedes dygtig karl, men samtidig at han er arrogant og bedrevidende; Og jeg er en af dem der mener han burde smides langt ud af dette forum, ene og alene på grund af hans sprogbrug! :)
Avatar billede popsy Novice
11. maj 2005 - 00:04 #26
Hmmm, mente nu ikke han skulle slettes, en advarsel havde vel været mere på sin plads?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2005 - 10:24 #27
Taler vi nu om anti-ff2? :o)
Avatar billede popsy Novice
11. maj 2005 - 12:47 #28
Næh, han er heller ikke slettet, men ham hyperfidusen er da vist?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2005 - 15:06 #29
Er han slettet?
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2005 - 15:06 #30
Det var da træls.. Jeg kunne godt lide ham :o)
Avatar billede popsy Novice
11. maj 2005 - 16:22 #31
Det tror jeg da han er, jeg får ialtfald forsiden når jeg trykker på hans nick.
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2005 - 13:58 #32
Ja det tror jeg også