Avatar billede nathrakh Nybegynder
06. maj 2005 - 15:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skifter jeg bruger?

Well. Firefox spurgte mig da jeg prøvede at starte firefox, om hvilken "user" jeg ville bruge, pga. de var igang med at tjekke om settings osv. Jeg valgte så en ny bruger, så de kunne gøre det de skulle gøre. Jeg har gjort det før. Man kan ikke lige logge ind på sin egen bruger, fordi nu tjekker de lige nogen ting. Men jeg kom desværre til at klikke "dont popup, when start firefox"
Så dvs. at jeg nu ikke kan logge ind som min gamle bruger. Jeg har ikke nogen af mine bookmarks, el. lign. og det er lidt irriterende.
Nogle der ved hvordan jeg kommer ind og skifter bruger igen?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
06. maj 2005 - 15:57 #1
Det gør jeg ;-)
Du skal starte Firefox med -profilemanager efter kommandoen. Så kommer du ind i profile-manageren.
Du kan eksempelvis redigere egenskaberne for dit ikon og skrive det efter den kommando der bruges til at starte firefox. Husk at skrive det efter anførselstegnet.
Avatar billede nathrakh Nybegynder
06. maj 2005 - 16:07 #2
Tak... Nu virker det.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
06. maj 2005 - 16:09 #3
og hvis firefox spørger om du vil start med en ny bruger betyder det at FIREFOX.EXE stadig kører i joblisten (dvs. hukommelsen) og derfor ikke kan startes med samme profil.