Avatar billede tfswebguy Nybegynder
04. maj 2005 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vise skærm på tv. viser sort/hvid i stedet for farver.

Jeg har lige købt et S-Video kabel, så jeg kan se DVD på comp over fjernsynet..
Men på fjernsynet er skærmen bare i sort/hvid

Nogle der ved hvad problemet kan være, og hvordan jeg løser det?

Mvh Daniel
Avatar billede kennethjen Nybegynder
04. maj 2005 - 16:29 #1
Det er en ofte set problem..

Hvilken indgang på dit fjernsyn bruger du?? s-vhs, composite, eller scart??

Kenneth
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
04. maj 2005 - 23:26 #2
Har et scart stik med s-vhs på.. den bruger jeg, da composite stikket er i udu på den
Avatar billede kenneth-kjaer Nybegynder
07. maj 2005 - 19:59 #3
Hej Daniel
Du skal anskaffe dig et lille stik som hedder s-vhs colorfix. dette sættes mellem ditn s-vhs kabel og din pc..
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
18. maj 2005 - 15:40 #4
takker for hjælpen.. Har fået et andet fjernsyn nu, som tager SVHS, såh det virker, hehe.. Men ellers tak for hjælpen :o)