Avatar billede compac Seniormester
04. maj 2005 - 15:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen kontakt til kontrolpanelet

Jeg har et mystisk problem.(win98.2). Jeg kan ikke få kontakt til nogen af funktionerne i kontrolpalelet. Jeg har kørt Regclean, som skulle afsløre døde links. Det samme med Spybot, som jeg også har kørt- og naturligvis også en total virusscanning.
Nogle af programmerne kører godt nok f.eks. Microsoft Office-programmerne.
Avatar billede kennethjen Nybegynder
04. maj 2005 - 16:03 #1
Dette er et af Microsofts døde øjeblikke.. I dette tilfælde, ville jeg nok overveje at skifte styresystem eller lave en formatering/reinstallering af windows! Problemet er nok windows har tabt forbindelse til nogle filer. Har du prøvet bare at skrive kontrolpanel i addressen i en browser eller denne computer, hvis denne funktion ikke er fremme kan den findes under menupunktet "VIS". (/værktøjslinjer/adresselinjer)
Avatar billede gratis Nybegynder
04. maj 2005 - 16:13 #2
det ka være snavs... så måske sq du oprette et spørgsmål i virus kategorien... alá "HiJackThis Log"

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet, vælg at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay popper der et nyt vindue frem med notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopier dem herind så en log-tyder ka kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede compac Seniormester
04. maj 2005 - 21:09 #3
Prøver din løsning gratis, og forelægger den i virusgruppen.
Ens tanker går i en helt anden retning når konen har været inde på ens PC.
Avatar billede gratis Nybegynder
05. maj 2005 - 15:30 #4
Hej,ka se du fik løst problemet i i virus kategorien :) så lidt venlig ment iformation:.husk at lukke spørgsmålet det gør du ved selv at lægge et svar,makere dit navn og trykke på accepter (jeg samler nemlig ikke på point)Go Weekend
Avatar billede compac Seniormester
29. maj 2005 - 22:28 #5
*