Avatar billede monmike Nybegynder
04. maj 2005 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

combobox med en ekstra valg mulighed

Jeg har en combobox med land navne i. Valget bruges i en forespørgsel som parameter over hvilke poster der skal vises.

Jeg vil gerne kunne indsætte en fiktiv post. * som så skal vise alle poster. Har set det et sted herinde, men kan ikke finde det nu.

Resultatet skulle gerne blive:
All
Danmark
Tyskland
osv

Ved at vælge All så gemmes "*" for comboen ellers landets navn.
04. maj 2005 - 12:23 #1
Brug denne SQL til rækkekilden:

Select Land, Land From DinTabel UNION Select Null, "(All)" From DinTabel

Angiv 2 kolonner samt at kolonnebredden er 0cm
Avatar billede monmike Nybegynder
04. maj 2005 - 12:30 #2
jamen er det ikke skønt med hurtig og præcis hjælp. Takker.
04. maj 2005 - 12:35 #3
Selv tak, da :o)