Avatar billede hrvig Nybegynder
03. maj 2005 - 18:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Yo.
Jeg vil gerne se på en bærbar. Den skal bruges til studiebrug og derfor ikke beehøver den ikke være utrolig kraftfuld. Det skal ha Centrino og gerne være en 12". Jeg har set på IBM med deres x serie. Nogle der har erfaringer med dem?
Vil også gerne at den er stabil og holder.
Avatar billede huset Praktikant
03. maj 2005 - 18:51 #1
IMB er god kvalitet, men de 12" sætter også en grænse for udvalget.

X serien er ganske fine maskiner

Dell laver også fine maskiner i den klasse

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/latit_d410?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Avatar billede hrvig Nybegynder
03. maj 2005 - 20:53 #2
hmm,jeg søgte nu egentlig nogle specifikke muligheder. Meget gerne IBM. Jeg kan se at IBM kører med nogle 1,2 GHz Centrino low battery use nogle :) Hvad kan de i forhold til andre?
Den skal meget gerne kunne køre word godt og ikke mindst XP :D
Avatar billede huset Praktikant
03. maj 2005 - 21:24 #3
1.2GHz er alt nok til de fleste ting.

Du kan gange det med 1.77 så har du hvad det svare til på en desktop
Avatar billede hrvig Nybegynder
03. maj 2005 - 21:28 #4
det vil sige 2.124 Ghz?
Hvor godt kan det køre de forskellige ting og kan det virkelig betale sig når man f.eks. bare kan købe en zepto til det samme som har en 1,8 GHz, 1024 ram osv osv.?
Avatar billede huset Praktikant
04. maj 2005 - 11:24 #5
ja det vil sige 2.1GHz

Kan køre de programmer du byder den.

//Freehelp
Avatar billede hrvig Nybegynder
04. maj 2005 - 12:22 #6
nogle som har en IBM x31?
du vil være meget velkommen til at skrive din mening om den.
Freehelp, er det dig din gamle ekspert :)
Avatar billede huset Praktikant
06. maj 2005 - 16:23 #7
Yep
Avatar billede hrvig Nybegynder
07. maj 2005 - 17:18 #8
yep til at du har en x31?
Avatar billede huset Praktikant
09. maj 2005 - 16:58 #9
Nej men har testet den
Avatar billede hrvig Nybegynder
09. maj 2005 - 19:48 #10
hvad mener du så?
Mit alternativ er jo at købe en Zepto 4200 (second edition)

Det gode ved x31 fra IBM er jo den dejlige størrelse og den ordenlige kvali.
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:55 #11
Det er en smagssag. Jeg ville ikke tage IBM
Avatar billede huset Praktikant
24. maj 2005 - 20:29 #12
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?
Avatar billede hrvig Nybegynder
25. maj 2005 - 21:37 #13
jo lad os da få den afsluttet. bare lidt ærgeligt at jeg aldrig får nogle præcise svar.