Avatar billede yeager Nybegynder
03. maj 2005 - 13:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kalender / mobil synkronisering

Kunne godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med synkronisering mellem Notes og mobiltelefoner. Jeg har selv en Sony-Ericsson T630 som kun kan synkronisere med Notes hvis man køber et eksternt stykke software.. mmmm. Jeg har tidligere haft en Nokia hvor synkroniseringen var temmelig ringe og jeg endte med at opgive at bruge det. Vi har Notes R5. MvHans
Avatar billede wise Seniormester
03. maj 2005 - 14:31 #1
Generelt har jeg kun haft rigtig ringe erfaring med de synkroniseringer der kører på den enkelte brugers pc. Jeg har haft bedre erfaring med serverbaseret løsninger - som dog også koster kassen - og som desuden fungere bedst for de enheder hvor der er lavet en dedikeret klient fremfor at anvende SYNCML som ellers findes på de fleste telefoner.
Avatar billede yeager Nybegynder
06. maj 2005 - 08:33 #2
Hmmm, der kommer nok ikke flere svar på denne.
Wise - læg et svar så skal jeg "forgylde" dig med points :o)
Avatar billede wise Seniormester
06. maj 2005 - 11:36 #3
Ja, det var ikke meget.
Jeg mener der var en tråd om server synkronisering (vist nok imod en nokia) hvor der kom en del input.
Personligt har jeg haft en
- SE T68i, som synkroniseret lokalt via købt software - det spillede godt
- SE 900 som havde Lotussync i pakken - denne gik dog ned og slettede derefter en god del af min noteskalender fordi den mente at det som ikke var på telefonen (pga syncfejl) måtte være noget jeg havde slettet
- En nokia 6230 som jeg kun kan synce med outloot - selvom der er notes software med.
- Jeg satser på at vores driftmand snart får vores serverbaseret (OneBridge) løsning til at virke med SyncML. Den løsning spiller i dag perfekt med Palm, Ipaq og SE P900 / P910...
Avatar billede yeager Nybegynder
06. maj 2005 - 12:04 #4
Tak for hjælpen. Det var sådan en 6230 jeg også havde problemer med før min SE T630.