Avatar billede silas Nybegynder
28. april 2005 - 20:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

svensk/finsk outlook til dansk/engelsk?

Hej

Jeg har sammen med min microsoft mobil modtaget 2 cder, hvor på der fandtes en svensk og en finsk version af outlook 2002. Da jeg meget gerne vil have outlook til min telefon (kalender mm.) men ikke er særlig stærk i hverken finsk eller svensk, ville jeg høre om nogen har en ide til at at få udskiftet disse cder med en dansk eller engelsk version af outlook?
Eller er det bare ærgeligt, og jeg må ud og indvistere i et eksempla af outlook?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2005 - 20:49 #1
Er den købt i DK?
Avatar billede silas Nybegynder
28. april 2005 - 21:56 #2
Ja, jeg har godt nok købt den af en, men kan se på kvitteringen at den er købt i sonofon.
Avatar billede silas Nybegynder
28. januar 2007 - 20:50 #3
gammel sag, lukker.