Avatar billede jqrn Mester
26. april 2005 - 17:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

send/modtag ved start af outlook

På en PC, med win XP er oprettet to brugere.

De deler .pst fil og e-mail adresse.

Det fungerer fint bortset fra at man ved den ene bruger manuelt skal aktivere send/modtag hvorimod det hos den anden bruger sker af sig selv når man starter outlook. Når man aktiverer send/modtag manuelt fungerer det helt fint.

Så... et eller andet sted skal jeg nok sætte (evt. fjerne) et flueben, men hvor?
Avatar billede muss Nybegynder
26. april 2005 - 17:37 #1
Funktioner => Indstillinger => Konfiguration af e-mail => Send/modtag

Her kan sættes flueben og ændres hvor mange minutter der skal være mellem automatisk send/modtag

Håber dette var svaret du søgte

/muss
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. april 2005 - 17:44 #2
tip..O)
ctrl-m
Avatar billede jqrn Mester
27. april 2005 - 15:01 #3
muss det er godkendt! Jeg havde ikke fattet at fluebenet udfor "automatisk ... minutter" var underforstået at første gang var ved start af outlook.