Avatar billede armit Nybegynder
26. april 2005 - 11:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dekompilering af gamle vb exe filer.

Jeg har nogle gamle vb .exe filer der oprindelig er kompileret under 98, jeg har ikke kildekoden længere.

Er det muligt at dekompilere disse for derefter at få dem kompileret under en nyere version.

Er der nogen der kender en funktion/program til dette.
Avatar billede bennytordrup Nybegynder
26. april 2005 - 12:37 #1
Til vb kode nej.

Til assembler, måske, ved hjælp af en eller anden dissassembler (jeg kender ikke umiddelbart nogle)
Avatar billede armit Nybegynder
27. april 2005 - 09:33 #2
Hej Benny

Hvis der ikke kommer flere svar skal du få dine poing, lige nu vil jeg gerne have at spørgsmålet står til åben.

Mvh,
armit