Avatar billede bmelgaard Nybegynder
26. april 2005 - 09:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Frontpage 2003 og rammer

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside med rammer i FrontPage 2003. Jeg har 4 rammer. Mit problem er, at jeg gerne vil aktiverer 2 rammer samtidig (fx en ramme blankes og en anden med en tekst), når jeg trykker på fx en knap der findes i en treide ramme. Det er ikke noget problem at aktiverer den en af rammer - men hvordan får jeg den anden med i samme handling? Der må findes en programstump der kan hjælpe mig
Avatar billede roenving Novice
26. april 2005 - 09:39 #1
F.eks.

<a href="nySideIFrame1" target="Frame1" onclick="parent.Frame2.location.href='nySideIFrame2'">Skift to frames</a>
Avatar billede bmelgaard Nybegynder
26. april 2005 - 10:25 #2
Tak for tippet - jeg skal lige være helt med på den - hvis nu mine to rammer der skal aktiveres hedder h.h.v. 'venstre' og 'main' - vil koden se sådan ud???

<a href="nySideIvenstre" target="venstre" onclick="parent.main.location.href='nySideImain'">Skift to frames</a>

eller har du et bedre bud??
Avatar billede roenving Novice
26. april 2005 - 10:32 #3
Jepz !-)
Avatar billede roenving Novice
26. april 2005 - 10:33 #4
-- og hvis den frame, du er i, ikke skal noget, kan du tilføje:

onclick="parent.main.location.href='nySideImain';return false;"
Avatar billede bmelgaard Nybegynder
26. april 2005 - 10:46 #5
Tak for hjælpen
Avatar billede roenving Novice
26. april 2005 - 10:55 #6
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
02. november 2005 - 12:29 #7
-- og tak for point ;~}