Avatar billede nfspower Nybegynder
01. april 2001 - 11:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler hjælp til......................?

Til alle der gider tjene lidt point.
1) Jeg skal bruge en lille søge maskine på min hjemmeside, kan i anbefale en side hvor jeg kan finde en?
2) Og hvis der er nogle der har en kode til at lave en chart, den skal fungere som chart.dk. Den skal bare kun vise \"hits i dag\" og hvad placering siden ligger på.
der er 275 point for dette spørgsmål og 5 for det første spørgsmål.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. april 2001 - 11:59 #2
Skulle du ikke først få dit website til at virke ordenligt, inden du søger efter noget mere avanceret?

/per
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 12:00 #3
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 12:01 #4
Du finder ikke koderne til chart.dk eller en kopi af den (tvivler jeg meget på)

Snak med din udbyder om stats til din hjemmeside, det er det tætteste du kommer, hvis du ikke bare tilmelder dig chart og benytter den
Avatar billede nfspower Nybegynder
01. april 2001 - 16:29 #5
Min side kommer først op når den virker 100%
Men jeg kan smide et billede på min hjemmeside, så i kan se hvor dan siden ser ud.
Avatar billede nfspower Nybegynder
04. december 2001 - 13:45 #6
hej