Avatar billede krellers Nybegynder
01. april 2001 - 11:22 Der er 14 kommentarer

Maybe du kan hjælpe mig

Hej hej.
Da jeg godt kan li at gå og drikke energi drinks var jeg her fornylig i Sverige på skiferie der købte fandens mange energi drinks men nu er de sku sluppen op : Kender \"DU\" et sted på nettet man kan købe/bestille energi drinks . Jeg har efter mange E-shops hvor skulle kunne købe sådan nogen men uden held kan du hjælpe mig????
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:23 #1
Du kan få nogle i din lokale sports butik
Avatar billede krellers Nybegynder
01. april 2001 - 11:28 #3
Til ezzuk øhhmmmm . Det er jo bare en liste over dem der laver dem du kan ikke købe på deres hp???
Avatar billede krellers Nybegynder
01. april 2001 - 11:31 #4
Lige for at skrive det færdig de skal kunne helst købes i DKK ( Danske Kroner)

MVH Krellers
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 11:32 #5
jo, på nogle af dem kan man godt. kig efter
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 11:33 #6
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 11:35 #7
krellers> ja og helst leveres personligt samt gerne under 1 kr pr. dåse - right?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
01. april 2001 - 11:37 #8
det er jo ønsketænkning
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. april 2001 - 11:55 #9
Er du blevet afhængig af de giftige kemiske stoffer, som er fyldt i energi drinks?

/per
Avatar billede kjalle Nybegynder
01. april 2001 - 12:09 #10
Drik en masse kaffe .... eller køb de der Kult drinkke ... Red Bull er jo en dejlig drik, men så må du vente til du kommer til udlandet :o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. april 2001 - 12:20 #11
Men ellers vil jeg gerne sælge dig nogle :o)

mener der er:

8 Red Bull
8 Speed Unlimited
8 Guarana natural
Avatar billede barefoot Nybegynder
01. april 2001 - 13:31 #12
Det er da sikkert meget smart med red bull osv.
Men der er altså en grund til at de er forbudte i DK.
Indholdet af en dåse red bull svarer til indholdet af koffein i 12 kopper kaffe!!!
Det er altså ikke sundt!
Ideen med red bull er at man skal kunne yde mere.
Den får kroppen til at køre på en unaturligt højt niveau ligesom extacy!
Samtidig med at det er ren kemi.
Det er jo ikke smart at man bombarderer kroppen med affaldsstoffer samtidig med at man vil yde meget.
Det er ganske enkeldt ikke sundt!
Sådan noget skal ikke bruges med mindre man har en meget god grund. Og slet ikke i forbindelse med fysiske præstationer hvor det kan være direkte farligt!
Avatar billede krellers Nybegynder
01. april 2001 - 19:57 #13
Hey hey Barefoot bare for at oplyse... . Er jeg meget doven og laver ingen sport så hvad fanden ...... et eller andet skal jeg jo drik Juice løber man tør Cacao mælk løber man også tør i..
Avatar billede krellers Nybegynder
01. april 2001 - 19:58 #14
Til bacardil
Ja send mig dem hvad skal du have for dem \"it depends on the price\"....