Avatar billede itsmulf Nybegynder
24. april 2005 - 21:19 Der er 2 kommentarer

Husk homebanking

Er det muligt få internet explorer til at huske mit brugernavn, når jeg logger ind på min Netbank. I øjeblikket skal jeg ind og hente en registrerings fil hver gang jeg vil logge på.
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. april 2005 - 21:35 #1
Muligvis kan du kopiere filen over til din harddisk i et bibliotek for sig. Muligvis skal du så, første gang du anvender denne metode, vise dit netbank, hvor du har lagt filen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. april 2005 - 23:17 #2
Er der udvikling her ? ?