Avatar billede dullerdk Nybegynder
01. april 2001 - 09:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænder fejl hele tiden

hver gang jeg prøver at brænde en cd kommer de her  beskedder:

*Write error, loss of streaming
*all writers idle, stopping conversion
*conversion idle, stopping reader
*Invalid writestate
*Could not perform EndTrack
*Simulation failed at 4x (600 KB/s)
*SCSI not using temporary buffers
*10 out of 10 temporary buffers allocated

Min brænder er en HP cd-writer plus 8100 IDE. Den kommer med de samme beskeder når jeg test burner.
Håber i kan hjælpe.....
Avatar billede place Nybegynder
01. april 2001 - 09:50 #1
Hvordan sidder brænderen i?

Altså Primary/Secondary Master/Slave

og hvardan sidder harddsik og cdrom i forhold til?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. april 2001 - 09:53 #2
Hvormange brænderprogrammer har i samme PC. Flere programmer kan ikke arbejde sammen også selvom de ikke er i brug samtidig.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
01. april 2001 - 09:58 #3
Min brænder sider som secondary slave og min cd-rom som secondary master.
Jeg har Nero 5.0 og så har det program der fulgte med driver cd\'en.
Avatar billede hapseren Nybegynder
01. april 2001 - 10:17 #4
Prøv at sætte brænderen som secondary master. Og afinstallér dine brændeprogrammer og geninstaller derefter det du bedst kan lide igen (da programmet ofte selv installerer en driver til brænderen).
Avatar billede dullerdk Nybegynder
01. april 2001 - 10:19 #5
ok jeg prøver, men jeg tror ikke helt på det med driveren.
Avatar billede hapseren Nybegynder
01. april 2001 - 10:35 #6
Hvis nu det ikke virker så kan du kigge på følgende:

har du mange ting kørende samtidig med at du brænder? fordi hvis de bruger en masse ram kan det godt gå ud over brændingen (det gælder også de små programmer ser ligger nede i procesbaren i højre hjørne).

Ellers kan det blive nødvendigt at geninstallere windows, da hvis du har haft mange ting installeret vil der ligge mange \"gamle\" filer som så kan lave konflikter med nuværende
Avatar billede dullerdk Nybegynder
01. april 2001 - 11:23 #7
jeg prøvede men nu når den til 100% og så gør den det samme.
Men jeg prøver lige at geninstalere windows.
Avatar billede dullerdk Nybegynder
01. april 2001 - 12:44 #8
nu har jeg brændt en cd som virker, men bufferen er lige ved at fejle hele tiden.
Avatar billede hapseren Nybegynder
01. april 2001 - 23:16 #9
Okay, det er da bedre end ingenting :-), men held og lykke med at få den til at køre helt perfekt.