Avatar billede ejsendyt Nybegynder
21. april 2005 - 22:23 Der er 4 kommentarer

Ati Tv/out problemer

Jeg har et problem med at få et ordentligt billede når jeg skifter fra monitor til tv-skærm. Billedet er på tv´et virker som om der er zoomet ind. Jeg har problemmer med at få opløsningen længere ned end 1024x768 inde i ati-skærme indstillingerne. I egenskaber for skærm står den til 640x480, det er virker som de ikke følges ad.
Avatar billede c-holst Novice
22. april 2005 - 10:10 #1
prøv at sætte opløsningen på din primære skærm ned til 800X600 ude i de almindelige indstillinger.
Avatar billede c-holst Novice
22. april 2005 - 13:18 #2
blev lige afbrudt. så skulle billedet på dit tv gerne passe i størrelsen.
kender du dette program, som er til administration af flere skærme på Ati kort.
leg lidt med det, mange bruger det også til tv-out
https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=27
Avatar billede ejsendyt Nybegynder
22. april 2005 - 14:28 #3
Jeg havde selv fundet en løsning. Man skal sætte sin tvskærm som primær skærm så virker det med den rigtige opløsning.
Eller tak
Avatar billede c-holst Novice
22. april 2005 - 22:59 #4
er det en bærbar?

godt du fik det op at køre:-)