Avatar billede marx Nybegynder
21. april 2005 - 13:22 Der er 8 kommentarer

vurdering af min side

Hej, havde tidligere marxworld.dk, men har nu fået lavet mortenmarx.com, for at personligøre domænet lidt.

http://www.mortenmarx.com

Nogle ting mangler, så som tagwall og billeder, men det er også det eneste.

Undrer i jer over billederne til venstre, så tryk F5 et par gange, så kan i måske genkende nogle af dem.
Avatar billede 13thsky Nybegynder
21. april 2005 - 13:31 #1
Lækkert layout.
Jeg mangler dog en kraftig frave til at skabe noget kontrast til de "MEGET" lette farver.
Desuden er skrifttypen ikke særlig læsevenlig...
Avatar billede busschou Praktikant
21. april 2005 - 13:36 #2
Det ser sku lækkert ud...hvis man må bande.
Jeg kan personlig godt lide de blide farver
Siden vises fint i FF og IE - dejligt
Men tjek alligevel op på valideringen hvis du vil være sikker på alle kan se den korrekt
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mortenmarx.com%2F
Avatar billede marx Nybegynder
21. april 2005 - 13:45 #3
Hej,
Sad og rodede med kontrastfarver, men endte med bedst at lave det i grå. Alt behøver vel ik være kontrast :-)

validatoren sagde bl.a.:

Line 9, column 27: there is no attribute "HEIGHT"

<table width="100%" height="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0">

Hvad mener den!?

Tak for kritik anyways!
Avatar billede busschou Praktikant
21. april 2005 - 13:47 #4
at der jvnf din doctype ikke kan benyttes en height attribut
Avatar billede busschou Praktikant
21. april 2005 - 13:48 #5
på dansk : Du kan ikke definere højden på en tabel sådan :o) så slet den og se om layotet går an....hvis ikke så skal der nok findes en style løsning
Avatar billede c-holst Novice
21. april 2005 - 13:53 #6
sikkert mange gode jokes, men din indeksering er under middel, hvem gider scrolle i gennem 93 jokes. De går lidt bedre med dine links, men de er jo heller ikke så lange.
nogle links virker ikke.

ellers nydelig, stilrent, og gennemført i designet

kunne der leges med en sart gråtone i baggrunden, mne pas på ikke at ødelægge din fine stil
Avatar billede mortenhh Nybegynder
21. april 2005 - 20:26 #7
Fin nok side :) Måske bare ret " standart agtigt " ? :)
Avatar billede busschou Praktikant
14. juli 2005 - 19:24 #8
marx >> tilfreds? lukketid ? ;o)