Avatar billede nic_the_best Nybegynder
21. april 2005 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DNS problemer - PC viser forkert side

Hej

Jeg har lige flyttet en side til en anden webhost og alle andre computere end min egen viser den nye side på den nye host.

Men min computer bliver ved at vise den gamle side hos den gamle udbyder...
Cache tænker man, men nej... jeg har clearet cache i både IE og firefox men siden vises stadig forkert...
Jeg har i command prøvet ipconfig /flushdns og ipconfig /regiserdns men siden vises stadig forkert...

Jeg undre mig!

Jeg finder så ud af at min computer henter http://www.domæne.dk.gammeludbyder.dk når jeg skriver www.domæne.dk

Hvad fan*** gør jeg her?
Avatar billede totalpc Seniormester
21. april 2005 - 12:51 #1
har du prøvet at skrive ipconfig /flushdns i en dos-prompt ?
Avatar billede totalpc Seniormester
21. april 2005 - 12:52 #2
fuck...sorry....fik ik læst helt i bund....
Avatar billede nic_the_best Nybegynder
27. maj 2005 - 13:17 #3
Ja den havde jeg prøvet...
Ved endnu ikke helt hvad problemet var, men det løste sig selv...