Avatar billede flar74 Nybegynder
20. april 2005 - 16:47 Der er 9 kommentarer

Samarbejdspartner til PHP-opgaver søges !

Hej der !

Jeg repræsenterer et lille firma som søger samarbejdspartnere til PHP-opgaver, primært stilet mod CMS-systemet typo 3.

Du skal have min 2 års erfaring med PHP, SQL, Javascript og HTML/xhtml.

Desuden kunne vi godt tænke os at se eksempler på dine referencer og evt. eksempel på kode, for at se hvordan du arbejder.

Timeprisen vil typisk ligge mellem 200 og 300 kr i timen per opgave.

Har du interesse, kan du skrive lidt her på eksperten og vi vender tilbage med kontakt.

Dette skal ses som en slags afsondering af markedet indenfor PHP, sql, osv...

Derfor denne skrivelse

Håber at høre fra jer !

Mange hilsener

Flar74
Avatar billede voirsous Nybegynder
20. april 2005 - 17:00 #1
Hvor i landet ligger jeres firma?
Avatar billede brego Nybegynder
21. april 2005 - 01:00 #2
Hej.
Jeg hedder Kamil, og har arbejdet med PHP, ASP, MySQL, MSSQL, Postgress, SQLite, (X)HTML, JavaScript og ikke mindst CSS - noget af det kender jeg mere end det andet - men min største interesse har altid været PHP baserede CMS systemer. Jeg er i gang med at udarbejde mit eget CMS/CMF system baseret på mine erfaringer. Hvis i er interesseret, kan i skrive til mig på kd@bplusf.net - så vil jeg gerne sende nogle referencer og/eller kodeeksempler.
Avatar billede flar74 Nybegynder
21. april 2005 - 10:07 #3
vores firma ligger i københavn på frederiksberg.
Avatar billede voirsous Nybegynder
21. april 2005 - 10:18 #4
flar74 okay jeg er lærling i (datafagtekniker), Bor i helsingborg. Men er dagligt i dk enten på arbejde i Hørsholm, eller i skole i Ballerup. Refference, der har jeg min side www.ein.dk i hvert fald.
casperstbk@yahoo.dk
Avatar billede thb Nybegynder
21. april 2005 - 12:11 #5
I må godt kontakte mig, så kan jeg sende nogle referencer.

email: thb[at]tdcspace.dk
msn: hemberg[at]tdcspace.dk

Thomas
Avatar billede cybermike Nybegynder
22. april 2005 - 14:00 #6
Min timeløn er på 450kr for de første 50 timer, og 350kr derover. Jeg arbejder med stabilitet, portabilitet og sikkerhed i højsædet. Jeg har CV og erfaringer på http://www.cybermike.dk , jeg har firma og et stort netværk så jeg kan tage store opgaver.

Kontakt mig på mc@metasecurity.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2005 - 18:48 #7
Avatar billede retep Nybegynder
25. april 2005 - 19:05 #8
Hej Flar74 :)

Du kunne også prøve at sende kravspecifikation på dine opgaver til mig på:
pa[snabela]atorbital.com
Så giver jeg dig et uforpligtende tilbud ud fra det.

Timeprisen er 550 kr, men hvad gør det hvis jeg arbejder dobbelt så hurtigt som andre ;)

Referencer kan ses på:
http://www.atorbital.com/ref.php

Venlig hilsen
Peter Aude
Avatar billede flash-man Nybegynder
12. maj 2005 - 08:38 #9
tjek stilen:

Næsten færdig personlig side
http://www.bored.dk/index_hans.php

Midlertidig side
http://www.bored.dk

Et forsøgs-design til det gamle bored.
http://www.bored.dk/new