Avatar billede zahr Nybegynder
20. april 2005 - 14:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

lydkort problemer

Halløjsa!!!

Jeg har et problem med min nye superhurtige computer købt i merlin. 500 mhz med et af de nye ati rage2 grafikkort.

Vi har problemer med at finde en driver til vores bundkort, bundkortet er et via p5m3-a. og vi gider ik ha en masse lorte svar bare rene links tak....!!!!
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2005 - 14:12 #1
Sikke dog en måde at stille et spørgsmål på!

Jeg har et problem med min nye superhurtige computer købt i merlin. 500 mhz med et af de nye ati rage2 grafikkort. ???? ironi???

og vi gider ik ha en masse lorte svar bare rene links tak....!!!! --> den måde skaffer vist ikke mange svar.

Slet ikke når man ser hvor seriøs du er selv

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=zahr&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. april 2005 - 19:19 #2
Hvis den er ny, hvorfor henvender du dig så ikke i marlin, og beder dem om en CD med drivers til bundkortet ? ?
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2005 - 19:31 #3
Dragon > tror ikke han er seriøs med den er ny *G*

Jeg har et problem med min nye superhurtige computer købt i merlin. >>>500 mhz <<<
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. april 2005 - 19:58 #4
;-)
Avatar billede zahr Nybegynder
21. april 2005 - 06:51 #5
hva fucked er der ved mit spørgsmål..............du kan måske ik  læse...........jeg vil gerne ha en side med drivers til mit bundkort især til lyden og bundkortet var et via p5m3-a..............
og da jeg skrev ik nogen dumme svar........var det lige præcis det med at driverne ligger på cd'en og såen noget jeg IKKE gad høre.........
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 07:41 #6
Med dine indstillinger, skal du nok komme langt herinde hvad angår hjælp fra andre
Avatar billede john.doe Nybegynder
21. april 2005 - 08:08 #7
ingen hjælp herfra.
Avatar billede nopsen Ekspert
21. april 2005 - 11:53 #8
enig med de andre, den tone kommer du ikke langt med.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. april 2005 - 12:35 #9
Høflig ung mand !
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:40 #10
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:56 #11
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede gerard86 Nybegynder
28. december 2013 - 02:09 #12
søg på drivers på google