Avatar billede gorell Nybegynder
20. april 2005 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjæp til Fanebladsmenu

Hej allesammen

Jeg skal bruge et faneblads menu system til en webside jeg er ved at lave, jeg har brugt Jakobas forslag fra dette sprøgsmål:
http://www.eksperten.dk/spm/187987
jeg kan også få til at virke, næsten..
problemet er bare at jeg ikke kan få den til at "skifte" indhold uden at miste markeringen af fanebladet. det jeg har er at linksne er i toppen og nedenunder er der en tabel hvor indholdet skal være... hjælp :)
Avatar billede roenving Novice
21. april 2005 - 02:16 #1
Måske har du brug for en onload-handler, for det er vel fordi du skifter side fysisk ?-)
Avatar billede gorell Nybegynder
21. april 2005 - 10:09 #2
hmm, kan det løses på anden vis? måske via php eller lign. ?
Avatar billede roenving Novice
22. april 2005 - 10:40 #3
Jepz !-)

Skifter du alligevel side, og du laver det på serveren, er det langt meget nemmere samtidig at ændre properties på de forskellige felter i menuen ...
Avatar billede gorell Nybegynder
25. april 2005 - 15:37 #4
Okay.. nu har jeg så fået løst problemet vha javascript. der er så påstået et nyt problem. I det javascript jeg brugte fra http://www.eksperten.dk/spm/187987 skifter den til den "nye" billede allerede når musen er over billedet, jeg vil gerne have at det bare skifter når man klikker.. nogen der kan hjælpe?
siden jeg er igang med kan ses her: http://www.gorell.dk/donation - den er dog stadig i testface derfor de underlige farver..
Avatar billede gorell Nybegynder
26. april 2005 - 08:25 #5
Lukket