Avatar billede webvizion Nybegynder
19. april 2005 - 16:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Freelancer søges

Låneberegning til webside

Vi er ved at udvikle en webside til en lokal ejendomsmægler. Vi skal i den forbindelse have lavet en låneberegning (3 låneforslag).

Bl.a.: Annuitetslån, F1 lån etc. Datane skal hentes fra en access database. Det skal kunne implementeres i ASP.

Er der nogen af eksperterne der kunne være interesseret? Har du gode evner indenfor javascript kan der løbende komme flere opgaver.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. april 2005 - 16:57 #1
Det er jo "bare" matematiske formler.. noget af det, kan du læse dig til, her: http://www.html.dk/tutorials/asp/

Resten må være JavaScript, hvis indholdet er dynamisk..
Avatar billede jes-eu Nybegynder
19. april 2005 - 17:10 #2
Er du interesseret i at lave dem og hvad vil det koste?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. april 2005 - 17:38 #3
Har jeg forstået opgaven korrekt?:

- Der skal være en database, med priser
- Der er 3 sider, med forskellige forslag mht lån
- På de 3 sider, skal der være nogle felter, hvor man kan indtastet pris/afdrag/osv
- Den enkelte side, skal så udregne et eller andet (f.eks. afdrag, gebyre, osv)
Avatar billede jes-eu Nybegynder
19. april 2005 - 17:45 #4
Yes sådan ca. vi har lavet en database hvor brugeren uploader de nødvendige data. Her i blandt en pris. Udfra prisen skal beregningerne laves. Jeg fandt denne her på eksperten: http://eksperten.dk/spm/467374 Det skal være noget i den stil, blot hvor inputene kommer fra databasen. Du skal ikke tænke på at lave databasen bare beregningerne.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. april 2005 - 17:48 #5
Prøv at flytte dit spørgsmål, over til JavaScript eller (D)HTML kategorien.. det er nemlig mere (D)HTML/JavaScript end ASP..

Der vil du sikkert kunne få den hjælp, du har brug for.

Du flytter et spm ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede webvizion Nybegynder
19. april 2005 - 17:51 #6
Spørgsmålet er flyttet.
Avatar billede webvizion Nybegynder
19. april 2005 - 17:53 #7