Avatar billede namnam Nybegynder
19. april 2005 - 12:34 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

hvilket program til videoredigering

Hej jeg skal ud og have fat i et godt videoprogram men jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge jeg har fået godt tilbud på adobe premier 6 og after effects men jeg har hørt at avid skulle være godt og brugbart. Er der nogen der kan forklare hvad der er bedst. Jeg skal bruge programmet til at lave noget skolearbejde og i bund og grund blive bedre til at redigere.. Hvad bruger man samtid helt konkret after effects til? Har prøvet at finde noget om det på nettet men uden held..
Avatar billede arnums Nybegynder
19. april 2005 - 13:46 #1
Ja, der står ikke så meget om After Effects.... hmmm....
http://www.google.dk/search?hl=da&q=what+is+adobe+after+effects%3F&meta=

Det bruges til effekter på dine film, spm lægges på tilsidst.
Avatar billede yxos Nybegynder
19. april 2005 - 15:55 #2
Jeg bruger Windows Movie Maker som er standard i Windows XP.

Af en eller anden grund bliver dette udmærkede og let tilgængelige værktøj af mange betragtet som "primitivt" og utilstrækkeligt.
Måske, men det er nemt at gå til, og gratis !
Avatar billede mtj111 Novice
20. april 2005 - 19:49 #3
Opgradér til Service Pack 2, så får du Movie Maker 2 med.
Du kan også bare downloade den alene på www.microsoft.dk.

Af andre programmer kan nævnes:
Ulead VideoStudio (99 $) www.ulead.com
Ulead MediaStudio PRO (299 $) www.ulead.com
Magix Movie Edit (Guide er på Komputer For Alle nr. 17-04 og seks numre frem) (49 £)
Du kan finde flere programmer på (også gratis):
http://tdconline.tucows.com/medit95_default.html

Michael
Avatar billede duck35 Nybegynder
21. april 2005 - 14:16 #4
Du kommer ikke rigtigt med nogen respons på deb hjælp du får
til dine spørgsmål, du får ikke svaret og lukket dem  !  !  !
Avatar billede duck35 Nybegynder
21. april 2005 - 14:17 #5
Du har 420 point ude !
Avatar billede mtj111 Novice
24. april 2005 - 20:55 #6
På tide at få afsluttet, namnam?

Michael
Avatar billede mtj111 Novice
04. maj 2005 - 14:40 #7
Er du blevet klogere???
Avatar billede namnam Nybegynder
08. maj 2005 - 15:34 #8
ja sorry.
Jeg undersøgte alle jeres links og fandt frem til en fyr igennem et andet forum som ha givet mig et kursus i avid.. Mange tak
Avatar billede mtj111 Novice
08. maj 2005 - 16:28 #9
Selv tak!