Avatar billede kixdreng Nybegynder
19. april 2005 - 12:01 Der er 18 kommentarer

Nyt bundkort

Jeg er kommet dertil hvor jeg jeg køber nyt bundkort.. Jeg er blevet anbefale et ASUS P4P800-E Deluxe. er det virkeligt så godt ??? jeg er lidt i tvivl.. Jeg havde et abit ic7-max3 før.. som jeg har meget dårlig erfraring med...
vil lige høre hvad i fortrækker
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. april 2005 - 12:13 #1
Forventer du at få lige så relevante forslag/kommentarer som du selv kommer med?
http://www.eksperten.dk/spm/609972
Avatar billede c-holst Novice
19. april 2005 - 12:31 #2
ser ud til at www.asus.com er lidt nede i dag. Men du har vel styr på hvilken processor du har, så vi er sikre på, at bundkortet passer til den
fandt den via google
http://www.asus.com/products/mb/socket478/p4p800-e_d/overview.htm
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. april 2005 - 12:54 #3
Søg på P4P800-E Deluxe her:
http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx
Så kan du se, om din CPU passer til.

Jeg bruger selv ASUS bundkort, og har været gennem en del forskellige bundkort af deres, og er endnu ikke blevet skuffet. De er rigtig gode.
Avatar billede c-holst Novice
19. april 2005 - 13:16 #4
ville da også mene at de ofte får gode anbefalinger med på vejen her på sitet:-)
Avatar billede huset Praktikant
19. april 2005 - 13:44 #5
Har omtalte kort til en af mine maskine, som er monteret med en 3.2GHz

Men var mere tilfreds med mit Max3 kort til Pentium 4

http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=130

http://www.cluboverclocker.com/reviews/motherboards/abit/ic7-max3/

Dansk review
http://www.tweakup.dk/article/176/dk/
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. april 2005 - 13:46 #6
Free > Som du kan se her http://www.eksperten.dk/spm/609972, så er spørger ikke så glad for Max3.
Avatar billede huset Praktikant
19. april 2005 - 13:53 #7
okay så jeg ikke :)

Kortet var jeg 110 % tilfreds med, og det har fået utallige priser, både som alm. user kort, og til OC.

Men hver sin smag.

Det han kigger på, og som i omtaler, er et nice kort også.
Avatar billede kixdreng Nybegynder
19. april 2005 - 21:46 #8
de kan få mit abit ic7-max3 tilbage.. er satme godt nok gal over at det crasher.. der er altid problemer med lyden
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2005 - 07:24 #9
Mit fejler intet, og alle andre gange jeg er stødt på det, har det intet fejlet.
Avatar billede c-holst Novice
20. april 2005 - 09:08 #10
synes også man skal passe meget på med den slags kategoriske udmeldinger som baserer sig på et så tyndt gurndlag. Der er sikkert ingen tvivl om, at du har været uheldig med dit bundkort, og det er helt sikkert ok, at du ikke vil have et sådant en andne gang. Men når man svarer på andres sprøgsmål, mener jeg der skal mere dok. end den du kommer med til at svare så konkret som du gør, altså at en bestemt vare er noget lort.  Der vil det være mere på isn plads, med nogle henvisninger der dokumenterer din påstand, fx anmeldelser, tests, henvisninger til andre seriøse tråde, eller noget andet relevant
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 17:50 #11
Løste vi problemet??
Avatar billede kixdreng Nybegynder
26. april 2005 - 11:53 #12
ja
Avatar billede huset Praktikant
26. april 2005 - 12:06 #13
Så husk at lukke her
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:37 #14
Kunne det tænkes du gad bruge lidt tid på at få lukket her eller givet os den feedback du burde efter at have fået support!?
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:08 #15
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:46 #16
Kunne du finde tid til at smide lidt feedback, så vi kunne finde ud af vores support til dine problemer er løst???
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:40 #17
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:56 #18
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar