Avatar billede precius Nybegynder
13. april 2005 - 15:08 Der er 4 kommentarer

Manglende brugsanvisning til elektrolux vaskemaskine.

Min farmor har lige købt en brugt Elektrolux vaskemaskine, den er vist et par år eller ældre gammel, men de havde ingen brugsanvisning til den... Så den vil hun gerne have fat på, men ingen af de hvidevare forhandlere hun har snakket med kan skaffe den...og hos elektrolux her i dk havde de den heller ik, men damen derinde sagde at hvis man bare leder grundigt nok har de den et eller andet sted, men nu er jeg træt af at lede..så hjææælp!

Maskinen hedder:
Elektrolux wh3230
Type nr: p631023
produkt nr: 914820019
Serie nr: 20600018

Og den er lavet i Italien..
Avatar billede spif2001 Nybegynder
13. april 2005 - 15:17 #1
http://www.electrolux.dk/

Prøv at kontakte deres kundeservice - man ved aldrig...
Avatar billede precius Nybegynder
13. april 2005 - 15:21 #2
Dem har min farmor snakket med, det var hende der sagde at de ik havde dem men at den nok var et eller andet sted hvis man ledte nok..:0)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
14. april 2005 - 12:02 #3
Har virkelig forsøgt, men med ringe resultat. Det tætteste jeg kom er dette her:

http://www.euras.com/repair_tips_1/Electrolux/Electrolux_25.htm

men det er en side for montører / reparatører og har ikke noget med manualer at gøre...

Men den viser da at produkt nr 914820019 eksisterer!?!

Jeg giver op...
Avatar billede precius Nybegynder
16. april 2005 - 13:49 #4
hehe ja den er sku svær.. jeg har også opgivet, det er derfor spørgsmålet ligger her :0)