Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
12. april 2005 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Text resources fra xml fil med linieskift

Hej

Jeg anvender .resx filer til at styre teksterne på mit site, men er løbet ind i et problem. Hvis nu jeg har en tekst i resx filen hvor jeg ønsker at den på mit site skal vises med linieskift mellem noget af teksten, hvordan gøres dette så?
som i nedestående hvor de 3 liniX gerne må tolkes som de står på hver linie hvis de placeres i et stort tekstfelt, ala det jeg skriver i nu ;)

    <data name="foo.sometext">
        <value>line1line2line3</value>
    </data>
Avatar billede tander Nybegynder
12. april 2005 - 22:20 #1
kan du ikke bare bruge <br>?

/tander
Avatar billede tander Nybegynder
12. april 2005 - 22:29 #2
Hvis du sætter teksten i en label på dit site skulle det virke
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
13. april 2005 - 08:07 #3
Prøver det senere idag, tak.