Avatar billede crasser Nybegynder
11. april 2005 - 22:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brystpres og Flyers?

Har hørt, at Brystpres og flyers er godt, hvis du ska have god overkrop, men aner ik hvordan man laver dem.. :S

Nogen der kan hjælpe, evt. andre gode øvelser med håndvægte?!

På forhånd tak.. :)
Avatar billede crasser Nybegynder
12. april 2005 - 16:07 #2
Okay, evt. nogle der kender øvelser der er bedre ?
Avatar billede goaul Praktikant
12. april 2005 - 21:42 #3
Hmmm, hvad vil du ha´?

På ovenstående link er alt hvad du søgte i dit spørgsmål.

Da jeg trænede lavede jeg selv flere af disse øvelser, men foretrækker afgjort brystpres/bænkpres med stang frem for håndvægte. En anden god øvelse til forbedring af overkroppen er armbøjninger.

Tjek: www.iform.dk - der kan du muligvis finde hvad du så end måtte søge :)
Avatar billede crasser Nybegynder
12. april 2005 - 22:03 #4
Point til dig..
Avatar billede goaul Praktikant
13. april 2005 - 01:35 #5
Tak for point.

Husk hvis du træner for at blive større at muskler også skal have hvile.
Har du fx trænet bryst, bør der gå mindst 48 timer inden du træner bryst igen.
Avatar billede Hitman Praktikant
14. april 2005 - 00:13 #6
Kig evt. ind på www.bodyhouse.dk

Mvh
xxxHitmanxxx