Avatar billede gsimo Nybegynder
11. april 2005 - 21:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Intet billede på skærmen

har et problem med min computer. Når jeg tænder den kommer der intet frem på skærmen ud over en tekst hvor der står "Ikke PC-signal. Har prøvet med nyt skærm kabel, nyt grafik kort og resat bios uden at det har hjulpet. Har i nogle ideer til hvad der kan være galt, og hvordan jeg løser det.

Er en ældre computer med XP
Avatar billede ru-jo Nybegynder
11. april 2005 - 21:29 #1
det er muligvis en pin i stikket der er knækket! prøv med noget kobbertråd og en lodekolbe at lave en ny!
Det har virket før selvom det lyder vildt!
eller også gå ned med din skærm til det nærmeste værksted og få et nyt stik sat på!
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. april 2005 - 21:46 #2
det er sandsynligvis monitoren der er stået af, prøv den på en anden computer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. april 2005 - 22:11 #3
hvis den bepper, så kig her >>http://www.backside.dk/beep.php
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2005 - 04:58 #4
retaxes, hvis skærmen er stået af, hvofor skriver den så "ikke pc signal" ? (helt død er skærmen ikke)

Gismo prøv skærmen på en computer du ved virker inden du begynder at montere nyt stik osv.
Avatar billede gsimo Nybegynder
12. april 2005 - 08:44 #5
Er ingen bib kode.

Er en eller anden fladskærm som også fungere som tv. Er kun når den bruges som computerskærm der er problemer. Prøver at sætte den til en anden computer, men tager nok et par dage inden jeg får det gjort
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2005 - 10:39 #6
Så er fejlen ikke i din skærm (ikke når den virker når du bruger den som tv) den er ikke sat til din computer med DVI stik vel ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. november 2005 - 08:45 #7
(Hvad endte denne tråd med?)