Avatar billede zimon88 Nybegynder
10. april 2005 - 19:11 Der er 3 kommentarer

Hjælp med mit trådløse internet

Goddag...

Jeg har en bærbar og en stationær jeg godt vil have sat på, på sammen tid... Ved ikke helt hvordan det virker, derfor jeg spørger... Der er trådløs forbindelse fra min bærbare via et eksternet kort... Problemet er at jeg ikke kan finde nogen trådløs forbindelse selvom router og kortet viser at det virker, og kortet viser at det søger efter netværk... Det har virket før, men efter jeg fik sat min forbindelse op, er det gået ned...
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
10. april 2005 - 19:14 #1
Er der slået Hide SSID funktionen til? Det er ikke alt udstyr der kan finde ud af at styre den funktion.
Avatar billede zimon88 Nybegynder
10. april 2005 - 20:02 #2
Hvor kan jeg se det? er ikke så meget inde i det...
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
10. april 2005 - 21:39 #3
Det kommer an på hvilken trådløs access point du har. Mange gange er det under der hvor du laver indstillinger for det trådløse netværk.