Avatar billede neo-fisk Nybegynder
09. april 2005 - 16:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

forslag til ny com

jeg skal samle mig en com som skal bruges som ftp-server og så ville jeg lige høre om det er mugligt at samle en com der bruger 100w eller under vis ja så vilke dele ???
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
09. april 2005 - 16:58 #1
Køb en Tynd klient og monter en harddisk i den istedet for det flash kort der sidder i. Den er kun på 600-800Mhz vil jeg tro men den larmer ikke og den bruger heller ikke ret meget strøm.
Avatar billede neo-fisk Nybegynder
09. april 2005 - 17:00 #2
ok det skal lige siges det må IKKE være en ITX (via og det pjat der)
Avatar billede che0ps Nybegynder
09. april 2005 - 21:08 #3
neo-fisk-> hvis du vil have en som ikke er Nano eller ITX så er der jo nærmest kun de gamle PIII tilbage der kan kommer så langt ned i W, hvorfor er det du ikke vil have en ITX ? mange af dem bliver brugt til Media stations og arbejder en del mere end en normal FTP kommer til ?
Avatar billede neo-fisk Nybegynder
09. april 2005 - 21:14 #4
har bare læst at de skulle være en del laaangsome så det er derfor men du kan da godt anbefale én...
Avatar billede che0ps Nybegynder
09. april 2005 - 22:01 #5
Jeg kan desværre ikke anbefale en da jeg ikke selv har haft penge til en endnu.. men jeg har set en del af dem som multimedie maskiner og der klarer de arbejdet uden problemer.. hvis du kigger på edbpriser kan du finde dem fra 600-1300 eller noget i den stil og min 600mhz(PIII) der hjemme køre uden problemer med en 70W stræmforsyning, så burde en af deres 800 eller noget i den stil godt kunne køre med en 100W hvis ikke du smider et grafikkort i den..
Avatar billede neo-fisk Nybegynder
21. juli 2005 - 14:10 #6
cheops vis du svare for du points
Avatar billede che0ps Nybegynder
21. juli 2005 - 15:56 #7
:D har du fået den til og køre ?
Avatar billede neo-fisk Nybegynder
18. februar 2007 - 01:17 #8
smid svar