Avatar billede jannikmunk Nybegynder
06. april 2005 - 14:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ikon på en mail

Hej

I Outlook er der et ikon (lukket brev) når en mail er ulæst, og et andet ikon (åbet brev) når den er læs.

Så er der forskellige service eller systemer der kan leverer en mail med andre ikoner. F.eks. har Plaxo deres eget ikon, som er det samme uanset om den er læst eller ikke læst. Der er også "mail sikkerheds" systemer der kan skifte dette ikon.

Hvordan sender man en mail med et helt andet ikon, end det der ligger default i OutLook ?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2005 - 19:51 #1
Mener du:
Modtageren skal i indbakken kunne se, hvis afsender er en VIP, eller:
Du skal i sendt post kunne se om mailen er sendt til en VIP?
Avatar billede jannikmunk Nybegynder
09. september 2005 - 12:50 #2
Jeg lukker denne sag.
Avatar billede jannikmunk Nybegynder
07. marts 2006 - 21:07 #3
Jeg lukker denne sag.