Avatar billede salsasauce Nybegynder
05. april 2005 - 22:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

more behaviors - hvordan?

Jeg skal bruge "onClick" på open browser window, men når jeg klikker på den lille pil for at vælge så er der kun "onMouseOver" at vælge. Jeg ved at jeg havde de andre muligheder før, men har re-indstalleret DW4 for ikke så langt tid siden. Når jeg så kommer ind på Macromedia ved jeg slet ikke hvor jeg skal finde dette til at downloade flere muligheder.... Ved I hvad der er sket og hvordan man får de andre muligheder frem igen??
Vh. Salsa
Avatar billede miss-g Seniormester
06. april 2005 - 02:04 #1
Måske er det punktet "Show events for...." der nu står anderledes?
Avatar billede salsasauce Nybegynder
06. april 2005 - 09:09 #2
Dette var helt korrekt, jeg havde det stående i "3.0 and later" så nu er dette som det skal være, mange tak!!
Hvordan giver jeg point, har ledt overalt på siden, er ny herinde...
Avatar billede miss-g Seniormester
08. april 2005 - 00:38 #3
Jeg skal lige lægge et svar, så kan du give point.

Markér mit navn i boxen til venstre, og tryk accepter.

Godt det lykkedes *S*