Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
05. april 2005 - 19:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - har låst mig ude!

Efter et nedbrud har jeg sat en ny windowsinstallation ind på min gamle partition for at kunne nå at tage backup.

Jeg har bare ikke adgang til den gamle bruger i Documents and settings da jeg i sin tid valgte at skjule indholdet af mappen for andre. Jeg kan kan heller ikke komme til indholdet af mappen gennem administratorprofilen!!

Nogen der har et trick til at komme ind???

Mange hilsner!
- Frede
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2005 - 20:01 #1
Du skal tage ejerskab over mappen før du kan komme ind i den:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;308421
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
05. april 2005 - 20:06 #2
Jah søreme så...Troede jeg jeg havde prøvet... Tak tak!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2005 - 20:13 #3
:)