Avatar billede eventium Nybegynder
05. april 2005 - 00:18 Der er 6 kommentarer

Flimmer på skærmen

Her for to dage siden satte jeg en dvd i cd/dvd drevet, da filmen begyndte at spille kom der sma slimre på skærmen. Det er ikke lige som sne paa tv'et, fordi de opsaar bestemte steder, og de danner er bestæmt mønster hver gang, som er smaa kors over hele skræmen. De her kors er lige ved siden af hinanden , og er plaseret symetrisk. Dette problem sker hver gang jeg ser en film, eller spiller nogle spil. jeg kan ikke huske at jeg har gjort noget bestemt for at få dette problem.
Avatar billede slimshady Nybegynder
05. april 2005 - 00:40 #1
Tjek om din v-sync er slået fra. og om du har den rigtige driver til grafik kortet + diverse codecs
Avatar billede eventium Nybegynder
05. april 2005 - 00:55 #2
hvor slaar jeg v-sync til
Avatar billede slimshady Nybegynder
05. april 2005 - 01:56 #3
Højreklik på skrivebordet, og gå i egenskaber for skærm -> indstillinger -> advanceret. og under advanceret vælger du dit grafikkort, hvorunder v-sync skulle stå. Hvor præcist er lidt afhængig af om du har nvidia eller radeon m.m og hvilken version af driver du har.
Avatar billede eventium Nybegynder
05. april 2005 - 15:20 #4
Jeg har fulgt dine instrucser men kunne ikke finde noget der hed v-sync. Detter problem ka ikke veare fordi grfik korted bliver for varmt, j ahr en del dust inde i min computer, og j ved ikke om det kan veare at propellen ikke virker leangere.
Avatar billede eventium Nybegynder
05. april 2005 - 22:15 #5
ok jeg har fundet det, men der er ingen difference....aner ik rigtigt hva j skal geare
Avatar billede slimshady Nybegynder
22. april 2005 - 23:47 #6
har du de rigtige codecs?