Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 14:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min aopen duw1608/arr virker ikke korrekt!

Jeg har denne dvd brænder aopen duw1608/arr.. Der følger ingen driver til den eller noget som helst, min computer opdager den automatisk men som en cdrom/dvd drev..

Jeg har prøvet at slette den og starte windows men den opdager stadig den som dvd..

Jeg iøvrigt Daemon tools, kan den gøre nogen forskel!!
Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 14:50 #1
Og jeg har iøvrigt prøvet at afinstallere Daemon og installer brænderen stadig uden held..

Og så har jeg sp. 2
Avatar billede hcma Novice
02. april 2005 - 14:54 #2
prøv at oprette spørgsmålet i en anden kategori. Denne her er beregnet til fejl vedr. eksperten.dk.
Læg selv et svar er og accepter det efterfølgende
Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 15:30 #3
Hvilken kategori skal det så være?
Avatar billede zhb2 Nybegynder
02. april 2005 - 15:35 #4
Har fundet kategorien!!
Avatar billede huset Praktikant
02. april 2005 - 18:51 #5
Så markere dit navn i boksen forneden til venstre og tryk acceptere