Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 18:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kompatibilitetstilstand i Windows 2000

Hej!

Jeg mener at have læst et sted at der også er kompatibilitetstilstand i Windows 2000, fra SP 3

Jeg her PS 4, men jeg kan simpelthen ikke finde det.
Min Windodows er Windows 2000 Pro...

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede gratis Nybegynder
01. april 2005 - 19:47 #1
Avatar billede kenp Novice
01. april 2005 - 20:06 #2
Det er fordi at du ikek har aktiveret det så du kan gøre det. der ligge rpå www.riversen.dk hvordan du skal gøre men hans side er vist nede lige nu.
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 20:09 #3
Gratis -> Det kan jeg jo ikke noget, da det jo er fra Windows XP...

kenp -> Ja, jeg tænkte nok det skulle aktiverses eller sådan noget, men ret surt at siden er ned...

Er der ikke nogen der kender en side der ikke er nede?
Avatar billede kenp Novice
01. april 2005 - 20:13 #4
Det var mig som fandt det for lang tid siden til riversen, men det var på en udenlandsk side så google, det var tilfældigt at jeg fandt det. men jeg har lige skrevet til riversen om at hans side er nede
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 20:26 #5
Ok... Håber så snart den kommer op at køre igen... (-:

Men ellers... Hvad søgte du på, da du tilfældigvis stødte på den?
Avatar billede kenp Novice
01. april 2005 - 20:43 #6
Avatar billede kenp Novice
01. april 2005 - 20:43 #7
Bemærk dog at du IKKE kan gøre det på en exe fil, du skal gøre det på en genvej.
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 20:44 #8
Jeg fandt det...
Man skriver "regsvr32 %systemroot%apppatch\slayerui.dll" i komandopromten...
kenp -> Tak for rådet med at søge på udenlanske sider!
Læg da lige et svar så du ka få nogle point!
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 20:45 #9
Ok...
Takker...
Havde ikke lige set du havde skrevet før jeg skrev den sidste kommentar...
Du får point!
Avatar billede kenp Novice
01. april 2005 - 20:46 #10
så takker jeg :) men ja det er ikke lige til at finde det, det er ikke det man har fundet mest på de danske.
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 20:47 #11
hmm... Den vil ikke acceptere dit svar...
Det skal den sku!
Du skal ikke snydes nu...
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
01. april 2005 - 20:48 #12
Så ville den...
Avatar billede kenp Novice
01. april 2005 - 20:50 #13
jeg takker :)