Avatar billede jack1305 Nybegynder
31. marts 2005 - 16:41 Der er 3 kommentarer

Du har IDE med internationalt potentiale .

Hej derude.

Jeg hedder Peter/38år og er salgchef i større Dansk Virksomhed, Har grundet travlhed og familie/børn ikke fået dyrket mit ønske om selvstændighed.

Jeg ønsker at bruge ekstra arbejds tid og lidt penge på opstart af virksomhed men ideen mangler.
Jeg har mange års salgerfaring og marketings erfaring og ønsker at finde et næsten færdig forretnings ide som har internationale
mulighedder.
Skriv kun hvis du er seriøs.
Henvendelse på jack1305@ofir.dk

P/s Kun realistiske ideer alle kan få ideer hvor man skal have 5 millioner op af lommen.
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2005 - 02:37 #1
Hej Jack,

Måske andre idehavere har samme spørgsmål så jeg stiller det her.
Hvilken garanti har jeg for at jeg ikke bare serverer en ide eller et mindre forretningskoncept for dig på et sølvfad hvis jeg sender en beskrivelse til dig?

no offence håber jeg, men gode ideer er der jo ide at holde tæt ind til kroppen så længe som muligt *S*

Jeg bygger selv på noget hvor jeg lige nu forsøger at lave en lille virkesomhed på et delelement af det. Det i erkendelse af at jeg har brug for et igangværende aktiv for at skaffe de rigtige partnere til et større koncept. Det er jo muligt at dine kompetencer modspiller det.

Om det har internationale muligheder... Måske, jeg har ikke undersøgt det, men nogen gange kan nationale vel gøre det hvis det er innovativt nok? Er det et absolut krav er det nok ikke noget, for det ville have en lang tidshorisont.

Måske du har et erhvervsområde du påtænker det i, det kunne evt. også hjælpe andre til at indkredse om det de har i tankerne er relevant?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
01. april 2005 - 07:12 #2
Jeg har idéerne - og en fortrolighedsaftale vi kan indgå, før vi taler videre... Markedet for den ene idé er reklamebureauer, marketingafdelinger og -virksomheder m.fl. Den anden idé har alle mobiltelefonbrugere - især SMS-brugere - som potentielt marked... Kom glad og frisk, vi kan mødes i København!
Avatar billede erikg Nybegynder
04. juni 2005 - 23:57 #3
Jeg har et rigtigt godt projekt, hvor jeg faktisk også kan skaffe en del kapital til fra investorer.

Måske synes det er interessant at være med i / nøgleperson for?