Avatar billede snails Nybegynder
30. marts 2005 - 23:18 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke logge på min MSN konto

Hey!!

Jeg har et problem med min msn konto, jeg kan ikke logge på hvis jeg bruger msn 6,2, 7,0 eller trillian. Det eneste sted jeg kan logge på er Webmsn.
Jeg for denne besked: Du kan ikke logge på .net messenger service på nuværerne tidspunkt. Prøv igen senere!!

Det er jo så fint nok at der er en fejl, og den bliver lavet, det der irreterer mig er at mange kan logge på msn som ikke har det her problem, og at det nu har stået på i 1 uge...
Avatar billede levich Nybegynder
30. marts 2005 - 23:22 #1
Det er noget med deres servere: http://messenger.msn.com/Status.aspx
Avatar billede screem_brille Novice
30. marts 2005 - 23:24 #2
ok, jeg har heller ikke kunne logge på meget af i aften, du har ikek tilfældigvis installeret / omkonfiguret din firewall inden problemet opstod ?
Avatar billede levich Nybegynder
30. marts 2005 - 23:24 #3
Der er vist ikke andet at gøre end at vente.
Avatar billede kalp Novice
30. marts 2005 - 23:24 #4
det har stået på i en uge? øhm..

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede snails Nybegynder
30. marts 2005 - 23:35 #5
ja det har stået på i en uge... det jeg ikke forstår er hvorfor det så virker ved nogen...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. marts 2005 - 23:37 #6
Har du haft Messenger Discovery installeret ?
Den laver om i din opsætning i Messenger.
Klik lige funktioner | indstillinger | fanebladet forbindelse
Sørg for at der IKKE er kryds i "Jeg bruger en proxy-server"
Klik ok
Avatar billede snails Nybegynder
30. marts 2005 - 23:44 #7
nej til det med msn discovery,
kan ikke se det der krys, men tror ikke det er da der jeg jo heller ikke kan logge på i trillian
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. marts 2005 - 23:46 #8
Har du en router eller er du direkte koblet op mod internettet ?
Hvilken firewall kører du med ?
Avatar billede snails Nybegynder
30. marts 2005 - 23:48 #9
jeg kører med zonealarm, men der har ikke været problemer for, ja jeg har router, som forbinder til en switch og derfra til min pc
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. marts 2005 - 23:57 #10
Ok, så for at teste om det er en af de ting kommunikationen strander på, så sluk først din router og hiv strømstikket ud i ½ minut. Sæt så strøm til den igen og vent på at den har stabiliseret sig.
Prøv så om du kan logge på.

Kan du ikke det, så luk zonealarm ned og prøv igen om du kan logge på.
Avatar billede snails Nybegynder
31. marts 2005 - 00:07 #11
nope virker heller ikk
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 00:10 #12
Så prøv at lave den HiJackThis log som kalp bad dig om tidligere. Måske der kan ses noget i den.
Avatar billede snails Nybegynder
31. marts 2005 - 14:37 #13
ja men har ikke forstand på det, så kan ikke se om noget er galdt..
Avatar billede kalp Novice
31. marts 2005 - 14:42 #14
Du skal bare følge min mini guide til hvordan du køre hijackthis.. når du har kopiret det jeg beder om herind så skal jeg nok kigge på den og se om der er noget som er årsag til dit problem.
Avatar billede snails Nybegynder
31. marts 2005 - 19:52 #15
øLogfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\isafe.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\rmctrl.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\WINDOWS\system32\cfgpwnz.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\system32\hotkeysvc.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmon.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
G:\Spil\Half-Life\Steam.exe
C:\Programmer\GetRight\getright.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\MAILFR~1\mantispm.exe
C:\Programmer\Trillian\trillian.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Source Engine\OSE.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Mike\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: bho2gr Class - {31FF080D-12A3-439A-A2EF-4BA95A3148E8} - C:\Programmer\GetRight\xx2gr.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\Updreg.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AudCtrl] RunDll32 AudCtrl.dll,RCMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\WINDOWS\system32\rmctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [Lexmark X1100 Series] "C:\Programmer\Lexmark X1100 Series\lxbkbmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Wins32 Online] cfgpwnz.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft boot system cfg32] actboost.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Media Pass] C:\Program Files\Media Pass\MediaPassK.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Wins32 Online] cfgpwnz.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft boot system cfg32] actboost.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft boot system cfg32] actboost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] G:\Spil\Half-Life\Steam.exe -silent
O4 - HKCU\..\RunServices: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - Global Startup: GetRight - Tray Icon.lnk = C:\Programmer\GetRight\getright.exe
O8 - Extra context menu item: Download with GetRight - C:\Programmer\GetRight\GRdownload.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Open with GetRight Browser - C:\Programmer\GetRight\GRbrowse.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_02\bin\npjpi150_02.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {15AD4789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/CDT/ie/bridge-c6.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1102618393104
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {7C559105-9ECF-42B8-B3F7-832E75EDD959} (Installer Class) - http://www.xxxtoolbar.com/ist/softwares/v4.0/0006_regular.cab
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: CA ISafe (CAISafe) - Computer Associates International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\isafe.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 21:14 #16
Der er lidt vira i loggen. Det lader ikke til kalp er online så jeg kigger lige på den for dig ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 21:22 #17
Hent denne Kaspersky scanner, den skal du bruge senere.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe - Virusscanner.

Så skal du genstarte pc'en i fejlsikret tilstand. Klik F8 under opstart.

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, slet mapper og filer listet nederst.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O4 - HKLM\..\Run: [Wins32 Online] cfgpwnz.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft boot system cfg32] actboost.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Media Pass] C:\Program Files\Media Pass\MediaPassK.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Wins32 Online] cfgpwnz.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Microsoft boot system cfg32] actboost.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Microsoft boot system cfg32] actboost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O4 - HKCU\..\RunServices: [CPQHotkeys] hotkeysvc.exe
O16 - DPF: {15AD4789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/CDT/ie/bridge-c6.cab
O16 - DPF: {7C559105-9ECF-42B8-B3F7-832E75EDD959} (Installer Class) - http://www.xxxtoolbar.com/ist/softwares/v4.0/0006_regular.cab

---------------------------------------
Sletning af filer og mapper:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Brug af Start->Søg.
Klik på "Alle filer og mapper"
Klik på "Avancerede indstillinger"
Sæt flueben i de tre øverste.
Mapper:
C:\Program Files\Media Pass

Filer:
cfgpwnz.exe
actboost.exe
hotkeysvc.exe
---------------------------------------
Så kører du engangsskanneren fra Kaspersky - Aktiver det hele i opsætningen derinde, så den kan skanne alt igennem.
---------------------------------------

Klik start | kør, skriv msconfig og tryk enter.
På fanebaldet start, fjerner du vingen i denne:
[AudCtrl] RunDll32 AudCtrl.dll,RCMonitor

Den er suspekt, men jeg kan ikke finde info der bekræfter om den er legal eller snavset.

Genstart normalt og kom med en ny log til kontrol
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
31. marts 2005 - 21:24 #18
Og filerne der skulle fjernes:
cfgpwnz.exe
actboost.exe
hotkeysvc.exe

ligger alle i
C:\WINDOWS\system32\
hvis ikke HiJackThis får slettet dem når du fixer linierne.
Avatar billede kalp Novice
31. marts 2005 - 21:28 #19
sorry men fik igen ingen mails fra eksperten om responds herinde.. beklager
Avatar billede snails Nybegynder
01. april 2005 - 20:16 #20
hey jeg valgte alligevel at formatere igår, og nu er det fandme galdt igen...
her er min hijack
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\ZoneLabs\isafe.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\K-Lite Codec Pack\real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Trillian\trillian.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\MAILFR~1\mantispm.exe
C:\Programmer\K-Lite Codec Pack\real\Update_OB\rnathchk.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Mike\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://hot-searches.com/search.php?v=6&aff=8051004
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=8051004
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=8051004
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *hot-searches.com*;*lender-search.com*
O1 - Hosts file is located at: C:\WINDOWS\nsdb\hosts
O1 - Hosts: 82.179.166.164 lender-search.com
O1 - Hosts: 82.179.166.165 hot-searches.com
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\K-Lite Codec Pack\real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AudCtrl] RunDll32 AudCtrl.dll,RCMonitor
O4 - Startup: Trillian.lnk = C:\Programmer\Trillian\trillian.exe
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O18 - Filter: text/html - {4F7681E5-6CAF-478D-9CB8-4CA593BEE7FB} - C:\WINDOWS\System32\xplugin.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: CA ISafe (CAISafe) - Computer Associates International, Inc. - C:\WINDOWS\System32\ZoneLabs\isafe.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede kalp Novice
01. april 2005 - 20:16 #21
jeg vil gerne tage den i denne omgang.. og den ikke ren:(
Avatar billede kalp Novice
01. april 2005 - 20:18 #22
Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart. Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelttjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://hot-searches.com/search.php?v=6&aff=8051004
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=8051004
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://hot-searches.com/index.php?v=6&aff=8051004
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *hot-searches.com*;*lender-search.com*
O1 - Hosts file is located at: C:\WINDOWS\nsdb\hosts
O1 - Hosts: 82.179.166.164 lender-search.com
O1 - Hosts: 82.179.166.165 hot-searches.com
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\K-Lite Codec Pack\real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
O18 - Filter: text/html - {4F7681E5-6CAF-478D-9CB8-4CA593BEE7FB} - C:\WINDOWS\System32\xplugin.dll

Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.

Genstart normalt og kopir en ny log herind så jeg kan se om vi fik ramt på det hele eller om noget er blevet overset:)
Avatar billede levich Nybegynder
01. april 2005 - 20:32 #23
Sidebemærkning: Det er sikkerhedsmæssigt fornuftigt at installere service pack 2 til winxp, lige efter ny installation af winxp.
Avatar billede snails Nybegynder
01. april 2005 - 21:20 #24
hey mange tak, det virker nu, hvad kan jeg gøre for at stoppe det her, kalp og tonnybrandt kan i ikke lige skrive et svar hver så i kan få nogle points
Avatar billede kalp Novice
01. april 2005 - 21:22 #25
Du skal lige sende en ny log så jeg kan bekræfte den er helt ren:)

Installer SP2.
Hent http://www.spywarefri.dk/pakken.htm
hvad der anbefales der(kun det du har brug for)
og så burde du være godt kørende.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
01. april 2005 - 22:53 #26
Og her er mit svar ..
Avatar billede snails Nybegynder
02. april 2005 - 02:48 #27
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\System32\ZoneLabs\isafe.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\Programmer\Trillian\trillian.exe
C:\PROGRA~1\ZONELA~1\ZONEAL~1\MAILFR~1\mantispm.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Mike\Skrivebord\HijackThis.exe

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools-1033] "C:\Programmer\D-Tools\daemon.exe"  -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AudCtrl] RunDll32 AudCtrl.dll,RCMonitor
O4 - Startup: Trillian.lnk = C:\Programmer\Trillian\trillian.exe
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004061001/housecall.trendmicro.com/housecall/xscan53.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: CA ISafe (CAISafe) - Computer Associates International, Inc. - C:\WINDOWS\System32\ZoneLabs\isafe.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede kalp Novice
02. april 2005 - 12:09 #28
yep den er ren:)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. april 2005 - 12:11 #29
Enig. Takker for point :)